5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi, Bu Hafta İşte Benim Stilim Kim Elendi

- Reklamlar -

İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 
Yayınlandığı ilk günden itibaren izlenme rekorları kıran ve büyük bir hayran kitlesi olan moda yarışması İşte Benim Stilim ekranlarda fırtına estirmeye devam ediyor. İlk sezon Bu Tarz Benim versiyonu ile büyük bir çıkış yakalayan yarışma daha sonra ki sezonlarında adını İşte Benim Stilim olarak değiştirmek zorunda kaldı.

 Olaylı geçen bir mahkeme sürecine düşen program başka bir televizyon kanalı tarafından taklit edildiği ve ismi alındığı için böyle bir yasal sürecin ardından davayı kazanmış ve programın isim hakkı ve yayın hakkı Tv8 yapımcılarında kalmıştır.

Jüri üyeliğini İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in yaptığı ve sunuculuğunu ise Öykü Serter'in yaptığı ekranların ilk ve tek moda yarışması olan İşte Benim Stilim'de bir eleme gecesi daha yaşanacak. 5 Haziran Cuma Gala gecesinde neler yaşanacak finale az bir zaman kala kim elenecek merakla bekleniyor.

İşte Benim Stilim büyük finaline az bir zaman kaldı. Fakat yarışmanın sunucusu ve jürisi finalden sonra yeni sezon ile bomba gibi döneceklerinin müjdesini verdiler. İşte Benim Stilim yeni sezonda bomba gibi geliyor. Yeni sezonda İşte Benim Stilim All Star olarak ekranlarda olacak ve geçmiş yarışmacılardan en çok iz bırakanlar yarışacak.

İşte Benim Stilim All Star'da gelmiş geçmiş her sezondan 5'er yarışmacı yarışacak böylece rekabet,hırs,moda ve tartışmalar en üst seviyede olacak.İşte Benim Stilim All Star Eylül ayına doğru aynı jürisi ve sunucusu ile Tv8 ekranlarında olacak.

İşte Benim Stilim 5 Haziran Kim Kimin Adını Söyledi
Bilindiği üzere yarışmanın eleme geceleri olan Gala gecelerinde yarışmacılar belirlenmiş olan bir konsepte göre hazırlanıp podyuma çıkıyorlar. 5 Haziran Cuma eleme gecesinde İşte Benim Stilim kim kimin adını söyleyecek ve elemeye hangi iki isim kalacak merakla bekleniyor.

5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim SİNEM UMAŞ elendi.


YARIŞMACILARIN ELEME İÇİN SÖYLEDİKLERİ İSİMLER

SİNEM, "GÜLŞAH" GİTSİN DEDİ,
ÇAĞLA ÇETİNÖZ, "GÜLŞAH" GİTSİN DEDİ,
ZEYNEP KARACA, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
GÜLŞAH, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,
ŞİLAN, "SİNEM" GİTSİN DEDİ,


5 Haziran İşte Benim Stilim Kim Elendi
Ekranların vazgeçilmez moda yarışması olan İşte Benim Stilim 5 Haziran Gala gecesinde kim elenecek merakla beklenirken yarışmacıların elenmesi için kimin adını söyleyeceği de merak ediliyor.5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim SİNEM UMAŞ elendi.







işte benim stilim kim elendi 5 haziran cuma,işte benim stilim kim elendi 5 haziran,işte benim stilim kim gitti,5 haziran cuma işte benim stilim kim elendi,cuma işte benim stilim kim elendi,istebenimstilim,5 haziram kim elendi,işte benim stilim,ibs kim elendi,5 haziran cuma kim elendi,iste benim stilim kim elendi,5 haziran cuma iste benim stilim kim elendi,iste benim stilim dün kim elendi,işte benim stilim bu hafta kim elendi 5 haziran
- Reklamlar -
5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi, Bu Hafta İşte Benim Stilim Kim Elendi Reviewed by Sözlerine Bak on 10:48 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.