İşte Benim Stilim Kim Ne Giydi 5 Haziran Cuma, işte Benim Stilim Kimler Yıldız Aldı

- Reklamlar -

İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ
5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim kim ne giydi ve kimler yıldız aldı merak edilen konulardan oluyor.Ekranların vazgeçilmez moda yarışması haline gelen ve büyük bir izleyici kitlesi tarafından izlenen yarışma İşte Benim Stilim hafta içi her gün yayınlanan bölümleri ile heyecanlı bir şekilde devam ediyor. Finale az bir zaman kala yarışmacılar arasında ki rekabet giderek artıyor. Sayıları giderek azalan İşte Benim Stilim yarışmacılarını büyük final heyecanı sardı. 5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim kim ne giydi kimler yıldız aldı detaylar haberimizde.

Jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in oturduğu ve sunuculuğunu da Öykü Serter'in yaptığı yarışma bilindiği üzere ilk versiyonu olarak Bu Tarz Benim adı ile ekranlara gelmiş ve büyük bir çıkış yakalamıştı. Daha sonra olaylı bir şekilde adı ve kanalı değişen yarışma İşte Benim Stilim olarak 2. ve 3. sezonu ile ekranlarda yayınlanıyor.

Cuma günleri yapılan elemeler ile yarışmadan bir kişi yarışmaya veda ediyor. Yarışmacılar elenmesini istedikleri kişiyi kendi aralarında oyluyorlar. Her bir yarışmacı elenmesi istediği kişiyi önce sebebini sonra kim olduğunu söylüyor. Yarışmacılardan en çok oyu alan iki kişi jüri karşısına çıkıyor ve Cuma günü yapılan İşte Benim Stilim Gala Gecesinde bir kişi eleniyor. 5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim kim ne giydi, İşte Benim Stilim çeki kim aldı, İşte Benim Stilim kimler yıldız aldı gibi soruların cevabı haberimizde.

5 HAZİRAN CUMA KİM NE GİYDİ
Sevilen yarışmada en çok merak edilen konulardan birisi de kimin ne giydiği ve kimin yıldız aldığı
5 Haziran Cuma İşte Benim Stilim kim ne giydi ve kimler yıldız aldı haberimizde saklı. Günlük olarak işte benim stilim giyilen kıyafetler ve kimlerin yıldız aldığı burada sizlere sunulacak.Yarışmacılar giderek artan final stresi ile birbirlerine daha ağır ve sert eleştiriler yapıyorlar.



5 Haziran İşte Benim Stilim Zeynep Karaca  Kıyafeti

5 Haziran İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kıyafeti


5 Haziran İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kıyafeti
5 Haziran İşte Benim Stilim Çağla Çetinöz Kıyafeti
5 Haziran İşte Benim Stilim Gülşah Yılmaz Kıyafeti

Bilgiler 5 Haziran Cuma günü yarışma saatinde güncellenecektir






istebenimstilim,işte benim stilim 5 haziran,kim ne giydi,kimler yıldız aldı,işte benim stilim kim ne giydi,işte benim stilim cuma kim ne giydi,işte benim stilim cuma kimler yıldız aldı,işte benim stilim yıldızı kim aldı,işte benim stilim çeki kim aldı,işte benim stilim çek alan kim oldu,işte benim stilim kim ne giydi cuma,cuma günü işte benim stilim kim yıldız aldı,cuma işte benim stilim kim ne giydi
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim Kim Ne Giydi 5 Haziran Cuma, işte Benim Stilim Kimler Yıldız Aldı Reviewed by Sözlerine Bak on 23:51 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.