İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 31 Ağustos Pazartesi

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 31 Ağustos Pazartesi
Ekranların sevilen ve uzun soluklu moda yarışmalarından olan İşte Benim Stilim ekranlara geri döndü. Gerek yarışmacıları ile gerekse yaşanılan tartışmaları ile gündeme gelen yarışma İşte Benim Stilim All star 30 Ağustos Pazar akşamı ilk bölümü ile Tv8 ekranlarında başladı. Bilindiği üzere bu sezonda All Star olarak tüm sezonların en iddialı yarışmacıları ve sezon birincileri yarışıyor. Oldukça gergin ve bomba gibi başlayan yarışmada her zaman olduğu gibi tartışmalar ve rekabet hırsı eksik olmadı.
Jüri olarak ise tüm sezonlarda olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez koltuklarında yerlerini aldılar. Bir ara Nur Yerlitaş jüri üyeleğinden ayrılacak ve bu sezonda olmayacak gibi söylentiler çıksa da ilk bölümde bu durumun asılsız haber olduğu netleşti ve aynı jüri üyeleri ile yarışma başladı. Birbirinden güzel ve modaya kendini adamış isimler birer birer podyumda yerlerini aldılar. Her biri geçmiş dönemlerin hesaplarını açarak daha birinci bölümde tartışmaya başladılar.

Hafta içi hergün saat 15:15'te yayınlanacak olan İşte Benim Stilim All Star yarışmasında tüm yarışmacıların günlük kıyafetlerini burada bulabilirsiniz. İşte Benim Stilim Kim Ne Giydi ? İşte Benim Stilim Kıyafetleri Kaç Lira ? gibi sorularınızın cevaplarını sizin için bir araya getiriyoruz. Tüm detayları ve işte benim stilim all star'da kullanılan takıların, ayakkabıların ve elbiselerinin fiyatlarını buradan öğrenebilirsiniz. Takip ettiğiniz yarışmacının adı ve detaylı kıyafet bilgisi aşağıdadır.

Kıyafetler yarışma saatinde resimli ve detaylı olarak güncellenecektir.

Ayşenur Balcı Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Gülşah Yılmaz Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Çiğdem Çelik Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Tuğçe Ergişi Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Emel Özkızıltaş Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Maria Surina Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Özden Cerrahoğlu Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Gizem Güler Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Ezgi Baylar Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Ayşegül Doğan Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Nazlı Kayaaslan Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Nihal Candan Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Aycan-Nurcan Şencan Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Ezgi Ünal Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 31 Ağustos Pazartesi Reviewed by Sözlerine Bak on 11:36 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.