Güliz Ayla Kimdir, Sesi Sıla'ya Benzeyen Kız

- Reklamlar -

SESİ SILA'YA BENZEYEN KIZ KİMDİRBu aralar internette ve müzik kanallarında klibi en çok izlenenlerden birisi olan Güliz Ayla adını kısa sürede duyuran isimlerden birisi oldu. Onun bu kadar kısa sürede tanınmasının altıda yatan sır tabii ki ilk olarak başarısı ve müzik kalitesi ama onu bir adım daha öne getiren başka bir özelliği var. Sesinin Sıla'ya benzemesi. Evet Güliz Ayla'yı dinleyen herkesin ilk olarak verdiği tepkilerden birisi olan '' Sesi Sılaya ne kadar çok benziyor'' yorumunu şarkıyı dinleyince sizde yapacaksınız.

İlk olarak Beyaz Show'a katılıp kendini gösteren Güliz daha sonra kısa sürede internette en çok arananlardan oldu. Beyaz Show sesi Sıla'ya benzeyen kız kimdir araması en çok arananlardan oldu. Şarkı söyleme stili ve tonlamaları büyük ölçüde pop müziğin ustası Sıla'ya benziyor. Zaten bu albümünde başarılı sanatçı kendisine çok yardımcı olmuş. Hem eğitim adına hemde şarkı verme ve söyleme adına Sıla'dan büyük destek almış.

Güliz Ayla Kimdir
Yaşı hakkında detaylı bilgiler henüz bulunmasa da başarılı ismin daha önce bir çok usta isimler ile çalıştığı biliniyor. Doğa İçin Çal 2 projesinde yer almış ve şarkıların bir kısmında kendisini göstermiştir. Bunun yanı sıra Metin Özülkü ve Işın Karaca gibi isimlere vokalistlik yapmıştır. Müjdat Gezen Sanat Merkezi Batı Müziği bölümü mezunudur. İlk albümü olan Olmazsan Olmaz albümü Sıla desteği ile müzik marketlerde yerini almıştır.

Güliz Ayla Doğum Yeri :
Güliz Ayla Doğum Tarihi :
Güliz Ayla Yaşı :
Güliz Ayla Kilosu ve Boyu :

GÜLİZ AYLA OLMAZSAN OLMAZ ŞARKI SÖZÜ
 Benim bura afet yeri
Yangında var depremde hangisini anlatayım ki
Kimmiş beni söndürecek
Ateşim dinsin diye okyanusa sığınamam ki
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim
Toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim
Ah başıma gelen benim
Aşk oyun ben oyuncak
Söyle emrine amedeyim
Kimmiş beni susturacak
Duysun be dağlar taşlar
Çok seviyorum demiş miydim
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim


sesi sılaya benzeyen kız,güliz ayla kimdir,olmazsan olmaz şarkısı,guliz ayla kaç yaşında
- Reklamlar -
Güliz Ayla Kimdir, Sesi Sıla'ya Benzeyen Kız Reviewed by Sözlerine Bak on 09:22 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.