İşte Benim Stilim Sara Koçoğlu Kimdir Boy Kilo Yaş

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim Sara Koçoğlu Kimdir Boy Kilo Yaş
Uzun süredir Tv8 ekranlarında yayınlanan ve son sezonu ise İşte Benim Stilim All Star olarak ekranlara gelen yarışmada heyecan durulmuyor. Her gün birbirinden güzel yarışmacılar podyuma çıkarak Türkiye'nin en stil kadını olmaya çalışıyor. Yarışmacılar son sezonların arasında en iddialı isimlerden seçildiler. Bu sezon İşte Benim Stilim All Star yarışmacılar geçtiğimiz sezonlarda birinci olmuş yada adından sıkça öz ettirmeyi başarmış olan iddialı isimlerden oluşuyor.

Sara Ayşem Koçoğlu İşte Benim Stilim All Star yarışmasında giydiği elbiseler ve tarzı ile adından söz ettiren güzel yarışmacılar arasından sivrilmeyi başardı. Hem yarışmacılar ile arasındaki ilişkiler yönünden hemde giyim tarzı ve kombinleri ile dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Jüri kimi zaman Sara hakkında kötü yorum yapsa da genel itibari ile beğenilen isimlerden oldu. Ekran başında ise destekleyenleri bir hayli fazla.

İşte Benim Stilim Sara Koçoğlu Kimdir
Yarışmaya 5 Ekim tarihinde katılan isim olan Sara Koçoğlu 1994 İstanbul doğumludur. Eğitimini ise Dış Ticaret okuyarak tamamlamıştır.Mankenlik yapmış bu yüzden kameralara ve sahnelere alışkındır. 2013 yılında düzenlenen Model Star Türkiye yarışmasına katılmış ve 5. olmuştur. Bunun ardından ise Bugün Ne Giysem yarışmasına da katılmıştır.

Ruh haline göre her tarzdan giyindiğini söyleyen yarışmacı kıvırcık saçları ve renkli gözleri ile dikkat çekiyor.  İşte Benim Stilim All Star‘a Nazlı Kayaaslan‘ın yarışmadan ayrılması sonucu sonradan katılan Sara Koçoğlu yanında ilk sezondan bir isim ile daha geldi. Sara Koçoğlu ve Melek Balkan yarışmacıları ile 5 Ekim Pazartesi günü İşte Benim Stilim All Star’a sonradan katıldı.

Sara Koçoğlu Kaç Yaşında
20 Aralık 1994’de doğmuştur 21 yaşındadır.

Sara Koçoğlu Nereli
İstanbul’da doğmuştur ve İstanbul’da ikamet etmektedir.

Sara Koçoğlu Kaç Kilo
49 kg ağırlığındadır.

Sara Koçoğlu Boyu Kaç
1.74 metredir.

İşte Benim Stilim Sara Koçoğlu Fotoğrafları


sara koçoğlu,kimdir,boyu,kilosu,yaşı,işte benim stilim all star,sara kimdir,işte benim stilim sara kocoglu kimdir,sara koçoğlu fotoğrafları,sara kaçoğlu nereli,sara koç oğlu işte benim stilim,ibs all star sara koçoğlu,sara koçolu evli mi,işte benim stilim sara evli mi


- Reklamlar -
İşte Benim Stilim Sara Koçoğlu Kimdir Boy Kilo Yaş Reviewed by Sözlerine Bak on 11:55 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.