Koray Avcı Kimdir, Koray Avcı Biyografisi

- Reklamlar -

Koray Avcı Kimdir, Kaç Yaşında ve Nereli
Amatör olarak müzik dünyasında adım atan ve bir anda adını büyük kitlelere duyurarak müziğine profesyonel olarak devam etme şansı yakalayan başarılı isim Koray Avcı adından sıkça söz ettiren ve en çok dinlenen isimler arasında yer alıyor. İlk olarak Ankara'da sıradan bir günde Kızılay'dan Batıkent'e gitmek için metroya binerler ve burada söyledikleri şarkılar ile meşhur olurlar. Onları ilk olarak Ankara Metrosunda ki Volkan Konak'a benzeyen sanatçı olarak tanıdık.

Koray Avcı yanında ki arkadaşı olan Köksal Fındaık ile metroda şarkı söylemeye başladılar. Bu anı video çekip Youtube'da atan vatandaşlar bu iki ismin ileride büyük işler başarmasına vesile oldular aslında. Sesinin Volkan Konak'a benzemesi onu bir adım daha ileri taşıdı. Çoğu zaman Ahmet Kaya, Nurettin Rençber, Volkan Konak ve Onur Akın şarkıları söylüyorlar tabi ki kendi müziklerini ve yorumlarını katarak. Sosyal paylaşım sitelerinde ise hemen hemen her profilde bir Koray Avcı şarkısı paylaşılır oldu. Gelelim bu ismi yakında tanımaya.

Koray Avcı Kimdir 
Erzincan doğumlu olan Koray Avcı Niğde'de yaşamaktadır. Ankara Metrosunda ki şarkıları ile tanınmıştır. Şu sıralar ekranlarda yeni klibi olan ''Sen'' adlı şarkısı ile görülmektedir.

Adı : Koray Avcı 
Yaşı : 29
Boy : 1.68
Kilo : 65
Doğum Yeri : Erzincan

Koray Avcı 2015 Aşk İle Albümü 
Sessiz Kadın
Didim
Hasret
Sen Dinle
Dertliyim
Neriman
Karşıya Çifte Çamlar
Oropa
Pirlere Niyaz Ederiz
Aşkın Şarabı
Aşkın Beni Deleyledi
Gittin Gideli

Koray Avcı - Ya Unutmam Gerekirse Seni Şiiri
Peki ya kar yağarsa Ankara’ya
Ya benim sokağa çıkmam gerekirse
Tutamam kendimi eğer dökülürse kar taneleri saçlarına
Diyelim ki unuttum seni
Şarkılar söyledim, hikayeler anlattım insanlara
Hüsranlara biten aşklara içtim
Peki ya sana yazdığım şiirler gelirse aklıma
Ve benim söylemem gerekirse
O zaman nasıl unuturum seni
Sokak lambalarının altına yazarım ismini kar birikmiş kaldırımlara
Sonra kimse görmesin diye karalarım, beraber aldığımız indirimli
Diyelim ki unutmam gerek seni
Unutturman gerekli
Unuttum yaşadıklarımızı
Unutsun artık beni
Unuttuğunu söyle beni
Unutamam Seni
Unutamam Seni

Koray Avcı Günaydın Sevgilim Şiiri ve Sözleri
Günaydın sevgilim, uyan artık; bak, sabah oldu.
Gözlerine hasret kaldığım kadın, uyan artık.
Güneş, kavurucu sıcağına rağmen,
girmiyorsa pencerenin içinden,
Tuttuğu evrenin yalnızlığıdır belkide.
Kim bilir, güneş de aşık olabilir evrene.
Nemli ve sıcak, ince ve uzun.
Camların gölgelerine benzeyen yatağımdan
kalkamayacak durumdaysam eğer,
yorgunluğumu hiçe sayalım.
Üzgün yüzünü görmeye dayanamadığımdandır bilesin.
Günaydın sevgilim, uyan artık; bak, sabah oldu.
Sevmeyi yüreğine anlatan sevgili,
yüreğini ellerinde taşıyan Sultan’ım.
Hasret koyduğun her bir saç teline kurban olduğum.
Aç gözlerini, artık hasret bitsin.
Uyan da, güneş, bu yorgun kulun odasına girsin.
Günaydın sevgilim, hoş geldin.

Koray Avcı Sigara Şiiri ve Sözleri
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin ?
İçerim işte ..
Ben yazmayı pek bilmem dünya güzelim
Sadece geceler ışığı kovalarken
gelir aklıma birkaç kelime,
Şafak söker ben hala oturduğum yerde sayıklarım o şarkıyı ,
Bazı bazı dem tutar kirpiklerim
Dans eder damlalarla ,
Bir türkünün ezgisi gibi temizlenir göz bebeklerim.
Garip gelir akşamlara kadar başını beklediğim günler ,
Sen içeride istikbalini gözlerken
Ben dışarıda hapis beklerim umutlarla baş başayken .
Zaman geçmez ya ,
Hoşuma gider o eski günler…
Çok düşünürdüm o vakitleri ,
Saçların omuzlarıma elbise olduğu zamanlar hani
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin ?
İçerim işte
İnadına topladığın halde
Çok da güzel gelirdin gözlerime
Öyle ya ;
Türkü gibiydi saçların,
Türkü gibiydi gözlerin..
Sen bakmaya doyamazdın ben türküleri mi söylerken ,
Her yazdığımı sana dinletirdim,
Bilmezdim ben nerede ne koyulacak ..
Virgülle noktayı hep sevgili zannederdim.
Biri kaybolurken öteki yok olacak ..
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin?
İçerim işte..
Ben yazar hüzünlenirken ,
Sen ayır su kelimeleri derdin ..
Ben imlanın sırasımı derken
Sen karalayıverirdin.
Şimdilerde daha çok karalar oldum hatalarımı geldikçe aklıma ….
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin?
İçerim işte
Küfür sevmezdim ben ama ,
Babam öğretti sayıp savurmayı ,
O da sevmezdi zaten
Hayırsız olmasaydı evladı
Yorgunum dünya güzeli ,
Yoruldum bahar sabahım
Yoruldum da ota boka kızdıkça ,
Babamı hatırlayacağım
Ama söz veriyorum
Verdiğim sözleri sözlükten bakıp yazacağım.
Ben yazmayı pek bilmem dünya güzeli,
Zaten yazsamda da anlamazsın ,
Canım sıkıldıkça karalarım ,
Ona da oturup gözlerini sunarsın
Sonra dersin ki;
Neden bu kadar çok sigara içersin?
İçerim işte
İçerim..

Koray Avcı Sessiz Kadın Şiiri ve Sözleri
Şimdi sende öyle bakarsan bana ne anlarım ben yazdığım şiirlerden
Her defasında başa dön derim ama kalırım sen anlamazsan
Kirli camlardan bakarım
Güneşin aydınlığına değil de her defasında temizlemediğime yanarım
Güzel kadın, sessiz kadın
Neredesin şimdi sen
Mutluluk kelimesi ben büyürken sokağımdan kaçmış
Çocukken ergenlik sivilcelerim birilerinin gözüne belli ki batmış
Ot yesem bok yemiş diye milletin içinde kalmış ki
Oturmadan oturma eylemime ya oturursa diye oturanlar ayaklanmış
Sefaletten değil de sefil yaşa diye az verilmiş
Az kalan çoktan gitmiş çok oldun denip şamar yemiş ben
Hah, unutmadan tekrar edeyim: “güzel kadın da sen
Neden bakmazsın sen
İçimin sızladığı geceler yorgana sarılıp izlerim duvardan dökülen terleri
Bazen güneş doğmadan uyuyamam
Sanki tüm kötülükler sabahlan kaybolurmuş gibi açar camı koklarım
Şehrin ortasında ormanın ıslak ormanların güzelliklerini
En azından öyle hissederim betondan kaplı çiçekleri
Kurduğum hayalleri anlatırım
Anlatır inan diye gözlerine bakarım
Ulan inanmazsın, hepsi gerçek olur
Ama sen inanmadığını da hatırlamazsın
Olsun …


koray avcı kimdir,koray avcı nereli,koray avcı biyografisi,koray avcı yeni albümü,koray avcı albüm şarkıları,koray avcı kaç yaşında,koray avcı sen şarkısı sözleri,koray avcı şiirleri
- Reklamlar -
Koray Avcı Kimdir, Koray Avcı Biyografisi Reviewed by Sözlerine Bak on 12:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.