Unutma Beni Saati Neden Değişti, Unutma Beni Yok Mu, Bitti Mi,

- Reklamlar -

Unutma Beni Dizisinin Saati Neden Değişti
Fox Tv'nnin sevilen dizisi Unutma Beni de saat değişikliği yapıldı. Başrollerini Osman Karakoç, Didem Özkavukçu, Merve Anlağan, Furkan Engin'in oynadığı sevilen günlük dizi Unutma beni artık saat 15:00'da izleyici ile buluşmayacak. Sevilen dizi artık saat 10:00'da yeni bölümleri ile izleyenleri ile buluşacak.

2008 yılında Focus Film'in izleyici ile buluşturduğu sevilen günlük dizi 8 sezondur sevilerek izlenmeye devam ediyor. Dizi hafta içi hergün saat 15:00'da izleyici ile buluşuyordu. Ancak dizinin son zamanlrada ki reytinglerinde ki düşüş dizinin saatinin erkene çekilmesine neden oldu. Yayınlandığı saatte diğer kanalarda izlenen yarışmalar ve programlar dizinin reytinglerinin düşmesine neden oldu. Kanalda yeni bir karar ile dizinin yayınlandığı saate yeni yarışması haber programı Benden Söylemesi'ni aldı. Saat 12:45'de yayınlanan Benden Söylemesi'nin yerine ise Gardrop Savaşları yarışmasını koydu ve dizinin saati erkene alındı.

Unutma Beni Dizisi Bitecek Mi?
Reytinglerinde düşüş olan Unutma Beni dizisinin yakında final yapacağı söylentiler arasındaydı. Dizinin saatinin değişmesi reytinglerde yükseklik sağlamaz ise dizinin akibeti final ile noktalanacak gibi gözüküyor. Fox Tv'nin yeni yarışması olan Gardrop Savaşları tutarsa yayınlanmaya devam edecek ve eğer Unutma Beni dizisi reytinglerde eski başarısını gösterememesinden dolayı bu sezon büyük final ile izleyicilerine veda edecek.

8 sezondur devam eden diziye bir çok oyuncu dahil oldu ve ayrıldı. Dizinin son dönemde ki oyuncuları ise Merve Anlağan ve Furkan Engin oldu.

Unutma Beni Oyuncuları
Osman Karakoç - Ali
Didem Özkavukçu - İlkay
Merve Anlağan - Özlem
Furkan Engin - Mustafa
Olcay Kavuzlu - Şerif
Berivan Özyiğit - Emine
Kurtuluş Şakirağaoğlu - Hikmet
Fusün Günuğur - Şeker


- Reklamlar -
Unutma Beni Saati Neden Değişti, Unutma Beni Yok Mu, Bitti Mi, Reviewed by Sözlerine Bak on 10:42 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.