İşte Benim Stilim Kimler Yıldız Aldı Kim Ne Giydi 4 Haziran Perşembe

- Reklamlar -

İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ
Ekranların vazgeçilmez moda yarışması haline gelen ve büyük bir izleyici kitlesi tarafından izlenen yarışma İşte Benim Stilim hafta içi her gün yayınlanan bölümleri ile heyecanlı bir şekilde devam ediyor. Finale az bir zaman kala yarışmacılar arasında ki rekabet giderek artıyor. Sayıları giderek azalan İşte Benim Stilim yarışmacılarını büyük final heyecanı sardı.

Jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in oturduğu ve sunuculuğunu da Öykü Serter'in yaptığı yarışma bilindiği üzere ilk versiyonu olarak Bu Tarz Benim adı ile ekranlara gelmiş ve büyük bir çıkış yakalamıştı. Daha sonra olaylı bir şekilde adı ve kanalı değişen yarışma İşte Benim Stilim olarak 2. ve 3. sezonu ile ekranlarda yayınlanıyor.

Cuma günleri yapılan elemeler ile yarışmadan bir kişi yarışmaya veda ediyor. Yarışmacılar elenmesini istedikleri kişiyi kendi aralarında oyluyorlar. Her bir yarışmacı elenmesi istediği kişiyi önce sebebini sonra kim olduğunu söylüyor. Yarışmacılardan en çok oyu alan iki kişi jüri karşısına çıkıyor ve Cuma günü yapılan İşte Benim Stilim Gala Gecesinde bir kişi eleniyor.

4 HAZİRAN PERŞEMBE KİM NE GİYDİ
Sevilen yarışmada en çok merak edilen konulardan birisi de kimin ne giydiği ve kimin yıldız aldığı.4 Haziran Perşembe İşte Benim Stilim kim ne giydi ve kimler yıldız aldı haberimizde saklı. Günlük olarak işte benim stilim giyilen kıyafetler ve kimlerin yıldız aldığı burada sizlere sunulacak.Yarışmacılar giderek artan final stresi ile birbirlerine daha ağır ve sert eleştiriler yapıyorlar.

4 Haziran İşte Benim Stilim Zeynep Karaca  Kıyafeti
Zeynep Karaca 4 Haziran Perşembe günü siyah bir bluz ve altına siyah beyaz puantiyeli bir şalvar giydi ve kendisi ünlü oyuncu Nebahat Çehre'ye benzetildi. Altına siyah normal bir ayakkabı giyerek podyuma çıktı. Jüriden ; Nur Yerlitaş Tarz Değil Kemal Doğulu Tarz Değil İvana Sert Tarz Değil dedi. Zeynep Karaca yıldız alamadı.

4 Haziran İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kıyafeti
Sinem Umaş 4 Haziran Perşembe günü mavi kareli bir gömlek altına siyah atlet ve kısa kot bir şort ile çıktı. Konsept olarak iki köpek ile podyuma çıktı. Jüriden ; Nur Yerlitaş Tarz Değil Kemal Doğulu Tarz Değil İvana Sert Tarz Değil dedi. Zeynep Karaca yıldız alamadı.


4 Haziran İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kıyafeti
Ezgi Ünal 4 Haziran Perşembe günü beyaz tişört üzerine mavi bir hırka bağlayarak geldi. Kafasında ise şık bir şapka vardı
Jüriden ; Nur Yerlitaş Tarz Değil Kemal Doğulu Tarz Değil İvana Sert Tarz Değil dedi. Zeynep Karaca yıldız alamadı.



4 Haziran İşte Benim Stilim Çağla Çetinöz Kıyafeti
Ezgi Ünal 4 Haziran Perşembe günü siyah pardesü şeklinde bir elbise giydi altına siyah asker bolu ve elinde bir şemsiye ile podyuma çıktı.
Jüriden ; Nur Yerlitaş Tarz Değil Kemal Doğulu Tarz Değil İvana Sert Tarz Değil dedi. Zeynep Karaca yıldız alamadı.


4 Haziran İşte Benim Stilim Gülşah Yılmaz Kıyafeti
Gülşah Yılmaz 4 Haziran Perşembe günü kırmızı bir bluz ve altına yine kırmızı tonlarında bir tayt giyerek geldi.
Jüriden ; Nur Yerlitaş Tarz Değil Kemal Doğulu Tarz Değil İvana Sert Tarz Değil dedi. Zeynep Karaca yıldız alamadı.






4 Haziran İşte Benim Stilim Şilan Makal Kıyafeti











istebenimstilim,kim ne giydi,kimler yıldız aldı,4 haziran kimler yıldız aldı,4 haziran kim ne giydi,işte benim stilim 4 haziran kim ne giydi,4 haziran işte benim stilim kimler yıldız aldı,4 haziran giyilen kıyafetler,4 haziran yıldız alanlar,4 haziran perşembe çeki kim aldı,işte benim stilim çeki kim aldı 4 haziran perşembe,işte benim stilim çeki kimler aldı,işte benim stilim bugün kim ne giydi,işte benim stilim perşembe kim ne giydi
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim Kimler Yıldız Aldı Kim Ne Giydi 4 Haziran Perşembe Reviewed by Sözlerine Bak on 20:16 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.