İşte Benim Stilim All Star 4. Bölüm Kıyafetleri, Puanları 3 Eylül Perşembe

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 3 Eylül Perşembe
Ekranların sevilen ve uzun soluklu moda yarışmalarından olan İşte Benim Stilim ekranlara geri döndü. Gerek yarışmacıları ile gerekse yaşanılan tartışmaları ile gündeme gelen yarışma İşte Benim Stilim All star 30 Ağustos Pazar akşamı ilk bölümü ile Tv8 ekranlarında başladı. Bilindiği üzere bu sezonda All Star olarak tüm sezonların en iddialı yarışmacıları ve sezon birincileri yarışıyor. Oldukça gergin ve bomba gibi başlayan yarışmada her zaman olduğu gibi tartışmalar ve rekabet hırsı eksik olmadı.
Jüri olarak ise tüm sezonlarda olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez koltuklarında yerlerini aldılar. Bir ara Nur Yerlitaş jüri üyeleğinden ayrılacak ve bu sezonda olmayacak gibi söylentiler çıksa da ilk bölümde bu durumun asılsız haber olduğu netleşti ve aynı jüri üyeleri ile yarışma başladı. Birbirinden güzel ve modaya kendini adamış isimler birer birer podyumda yerlerini aldılar. Her biri geçmiş dönemlerin hesaplarını açarak daha birinci bölümde tartışmaya başladılar.

Yarışmada köklü değişiklikler yapıldı. Hergün yayınlanan bölümlerde en az puan alan üç kişiden biri gala gecesi için elemeye çıkacak. Jüri üç yarışmacıdan ikisini eleme potasından kurtaracak biri elemeye cuma günü olan beş kişilik elemeye çıkacak Cuma günü jüri bu beş kişiden üç kişiyi yine kurtaracak. Ancak en kötü giyinen yarışmacı broşunu iki kez alan yarışmacı kurtarılamadan direk elemeye çıkacak. İlk gün eleme çıkan isim Ezgi Ünal oldu.

Hafta içi hergün saat 15:30'da yayınlanacak olan İşte Benim Stilim All Star yarışmasında tüm yarışmacıların günlük kıyafetlerini burada bulabilirsiniz. İşte Benim Stilim Kim Ne Giydi ? İşte Benim Stilim Kıyafetleri Kaç Lira ? gibi sorularınızın cevaplarını sizin için bir araya getiriyoruz. Tüm detayları ve işte benim stilim all star'da kullanılan takıların, ayakkabıların ve elbiselerinin fiyatlarını buradan öğrenebilirsiniz. Takip ettiğiniz yarışmacının adı ve detaylı kıyafet bilgisi aşağıdadır.

Yarışmanın yeni bölümü bugün 20:00'da Tv8 ekranlarında olacak

Ayşenur Balcı Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Gülşah Yılmaz Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Çiğdem Çelik Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Tuğçe Ergişi Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Emel Özkızıltaş Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Maria Surina Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Özden Cerrahoğlu Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Gizem Güler Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Ezgi Baylar Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Ayşegül Doğan Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Nazlı Kayaaslan Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Nihal Candan Kıyafeti (31 Ağustos Pazartesi)

Aycan-Nurcan Şencan Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)

Ezgi Ünal Kıyafeti (3 Eylül Perşembe)





işte benim stilim all star 4 bölüm kıyafetleri, ibs all star kim ne giydi,ibs all star kıyafetleri, 3 eylül perşembe işte benim stilim kıyafetleri, istebenimstilim, iste benim stilim,all star,kıyafetleri, 3 eylül perşembe ,ibs kim ne giydi, işte benim stilim all star kim kaç puan aldı. işte benim stilim all star elbiselerin fiyatları, 4 bölüm kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star 4. Bölüm Kıyafetleri, Puanları 3 Eylül Perşembe Reviewed by Sözlerine Bak on 15:39 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.