İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 5 Eylül Gala Gecesi

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim Gala Gecesi Kim Elendi 5 Eylül
Uzun bir aradan sonra ekranlarda yerini alan Türkiye'nin ilk moda programlarından birisi olan İşte Benim Stilim yepyeni bölümleri heyecanlı bir şekilde yayın hayatına devam ediyor. Tv8 ekranlarında yayınlanan ve oldukça büyük ilgi göre yarışma hafta için her gün yayınlanıyor.

İşte Benim Stilim All Star Elenen İsim (5 Eylül Cumartesi)
MARİA ELENDİ

Bu aralar bazı yeni bölümleri akşam yani saat 20:00'de başlarken bazende hafta içi gündüz saat 15:15'de başlıyor. İşte Benim Stilim All Star yayın saati mi değişti sorusu ise akıllara gelen ilk soru oluyor. Üçüncü sezonun bitmesi ile tatile giren yarışma bu sezon bomba gibi devam ediyor.

Hem jüri üyeleri hemde yarışmacılar arasında yaşanan gergin anlar ve tartışmalar ise yarışmada ki kızların kendilerini ön plana sokmak için kaçınılmaz bir fırsat oluyor. Yeni sezonda adını İşte Benim Stilim All Star olarak duyurdu. Birbirinden iddialı ve daha önceki sezon biricileri arasında geçecek olan yarışma artık daha zorlu ve gergin. İşte Benim Stilim yeni kurallarına göre artık eleme potasına girecek olanlar belli oluyor ve sonunda halk karar veriyor.

Yarışmacıların takipçilerin sayısı giderek artmaktadır. Kıyasıya bir rekabetin olduğu aksaklıkların tartışmalara ve fikir ayrılıkları normal olarak değerlendirilse bile bu hafta kimin gideceğiz merak konusu oldu. Son sezonların gelmiş geçmiş en iyilerinden olan ve hatta aralarından bazılarının birinciliklerinin bulunduğu İşte Benim Stilim All Star Tv8 ekranlarında izleyici ile buluşuyor. Kimin eleneceği konusunda kimsenin net bir fikri olamasa da tahminler gelmeye başladı. Halkın zayıf halka olarak değelendirilen yarışmacıların akıbeti ne olacak bu akşam birlikte göreceğiz.




işte benim stilim, kim elendi, 5 eylül, gala gecesi, işte benim stilim all star kim elendi, istebenimstilim, ibs kim elendi 5 eylul cumartesi,işte benim stilim ilk elenen kim oldu,işte benim stilim all star kim elendi 5 eylül cumartesi
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 5 Eylül Gala Gecesi Reviewed by Sözlerine Bak on 03:36 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.