Rising Star Seda Akçay Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme Şarkısı

- Reklamlar -

Rising Star Seda Akçay - Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme Şarkısı
Rising Star 2 Eylül Çarşamba akşamı yeni bölümü ile yine bomba gibi ekranlarda. Ekranların sevilen ve yeni yarışmalarından biri olan Rising Star bu akşam yeni bölümü ile sevenlerinin karşısına çıktı. Yine birbirinden başarılı yarışmacılar sahne alarak %70 lik barajı geçip dev ekranı kaldırmaya çalıştılar. Rising Star 2 Eylül Çarşamba yarışmacıları geçen hafta ki yarışmacılar kadar başarılı oldular. Bu yarışmada jüri halk. Yani ekran başındakiler yarışmada gördükleri ve dinledikleri kişilere Tv8 Yan Ekran Uygulaması ile oy veriyorlar. Böylece yarışmacının kaderini belirliyorlar.

Jüri üyelerinden olan Gülben Ergen, Demet Akalın, Mustafa Sandal ve Fuat Güner gibi usta isimlerin verdikleri oylar ise %7 lik bir oran ile yarışmacıya etki ediyor. Eğer jüri beğenir Evet butonuna basarsa yarışmacıya 7 puan gidiyor. Ekran başındaki seyircinin anlık olarak oylamaya katılması üzerine ekranda sosyal medya resimleri görünüyor. Yalnızca yarışmacıya Evet oyu kullananların resimleri çıkıyor.

Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme Sözleri 
Değmen benim gamlı yaslı gönlüme 
Değmen benim gamlı yaslı gönlüme 
Ben bir selvi boylu yardan 
Ayrıldım ayrıldım ayrıldım yar 
Ben bir selvi boylu yardan 
Ayrıldım ayrıldım ayrıldım yar 
Evven bağban idim dostun bağında 
Evven bağban idim dostun bağında 
Talan vurdu ayva nardan 
Ayrıldım ayrıldım ayrıldım yar 
Kumru gibi gökyüzünde dönende 
Kumru gibi gökyüzünde dönende 
Baykuş gibi viran yurda 
Konanda konanda konanda vay 
Baykuş gibi viran yurda 
Konanda konanda konanda vay 
Çok ağladım mecnun gibi çöllerde 
Çok ağladım mecnun gibi çöllerde 
Ferhat gibi şirin yardan 
Ayrıldım ayrıldım ayrıldım vay 
Şirin gibi zülfü yardan 
Ayrıldım ayrıldım ayrıldım vay


rising star,2 eylül çarşamba,seda akçay,değmen benim gamlı yaslı gönlüme,seda akçay,değmen benim gamlı yaslı gönlüme rising star,rising star şarkıları
- Reklamlar -
Rising Star Seda Akçay Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme Şarkısı Reviewed by Sözlerine Bak on 22:14 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.