Rising Star Sonkiüç Grubu Kandırdım Şarkısı

- Reklamlar -

Rising Star Sonkiüç Grubu Kandırdım Şarkısı Tv8 Rising Star 2 Eylül Çarşamba akşamı yeni bölümü ile yine bomba gibi ekranlarda. Ekranların sevilen ve yeni yarışmalarından biri olan Rising Star bu akşam yeni bölümü ile sevenlerinin karşısına çıktı. Yine birbirinden başarılı yarışmacılar sahne alarak %70 lik barajı geçip dev ekranı kaldırmaya çalıştılar. Rising Star 2 Eylül Çarşamba yarışmacıları geçen hafta ki yarışmacılar kadar başarılı oldular. Bu yarışmada jüri halk. Yani ekran başındakiler yarışmada gördükleri ve dinledikleri kişilere Tv8 Yan Ekran Uygulaması ile oy veriyorlar. Böylece yarışmacının kaderini belirliyorlar. Öykü Serter'in sunumu ile bomba gibi canlı yayın ile ekran başındakilere müzik ziyafeti sunuluyor.

Bu hfat son yarışmacılar belli olacak. Daha sonra ise ikinci tura geçilecek ve barajı aşan yarışmacılar arasında rekabet sürecek. Jüri üyelerinden olan Gülben Ergen, Demet Akalın, Mustafa Sandal ve Fuat Güner gibi usta isimlerin verdikleri oylar ise %7 lik bir oran ile yarışmacıya etki ediyor. Eğer jüri beğenir Evet butonuna basarsa yarışmacıya 7 puan gidiyor. Ekran başındaki seyircinin anlık olarak oylamaya katılması üzerine ekranda sosyal medya resimleri görünüyor. Yalnızca yarışmacıya Evet oyu kullananların resimleri çıkıyor.

Kandırdım Şarkısı Sözleri 
Peşinden az koşmadım ki
Hak edeni görür allah
Mutluluk yakın,yarından yakın

Peşinden az koşmadım ki
Ele güne rezil oldum
Az çeneler sarfetmedim ki
Hak edeni görür allah

Mutluluk yakın,yarından yakın

Kandırdım nazlı yarim
Sonunda çılgın sözlerle
Kandırdım sonunda
Güzel gözlümü oyunlarla

Sevgiye çeyrek var

Gün benim günüm beni tutmayın
Yeni güne sevenim var
İçim içimden taşar oldu
Hatunumu buldum ben

Mutluluk yakın,yarından yakın

Kandırdım nazlı yari
Sonunda çılgın sözlerle
Kandırdım sonunda
Güzel gözlümü oyunlarla

Kandırdım
- Reklamlar -
Rising Star Sonkiüç Grubu Kandırdım Şarkısı Reviewed by Sözlerine Bak on 22:48 Rating: 5

3 yorum:

  1. bence grup başarılydı ancak jüri yol göstermekten çok eleştirmeyi tercih etti

    YanıtlaSil
  2. fuatın da dediği gibi daha çok yolun başındalar. Müziği profesyonel olarak icra ettiklerini sanmıyorum. Eğlence için kurulmuş bir mahalle arası grubuydu daha çok.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.