Toplu Sms, Toplu Mesaj Atma, Toplu Sms Nasıl Atılır

- Reklamlar -

Toplu Mesaj Atma
Özel günlerde yada bilgi amaçlı atılan mesajlarda bilindiği gibi herkese ayrı teker teker mesaj gönderme işleri zahmetli ve kafa karıştıran cinsten. Bunun bir kolayı var oda toplu sms göndermek. Artık her cep telefonunun bu sistemi desteklemesi ile rehberinize kayıtlı olan herkese yada seçeceğiniz belli başlı kişilere toplu mesaj gönderebilirsiniz. Genellikle bayramlarda yada yılbaşında yapılan bu işlemler aynı anda birden fazla kişiye hatta rehbere kayıtlı olan herkese mesaj gönderme olarak insanlar tarafından tercih ediliyor. Yaklaşan Kurban Bayramında sizde sevdiklerinize bayram tebriği nitelikli mesaj gönderebilirsiniz.

Bu işlemi internet üzerinden yapan sitelerde mevcut iken Gsm Operatörleri'de bu hizmeti sunmaktadır. Çeşitli programlarla da bu işlemler yapılabiliyor. Lakin genel itibariyle insanlar bu tip programlara güvenmeme konusu yüzünden bu işlemi cep telefonundan yapmaktadır. Aslında programa ihtiyaç yoktur. Tamamen cep telefonunuzdan normal mesaj atar gibi sadece alıcı olarak bir kişi değil birden fazla kişi seçerek bu işlemi yapabilirsiniz.

Toplu Sms Nasıl Atılır
Sizde eğer birden fazla kişiye yada tüm rehberinizde yer alan kişilere cep telefonundan toplu mesaj göndermek istiyor fakat bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız bu haberimiz size yardımcı olacaktır. Basit bir işlem olan bu işlemi sizlere adım adım anlatacağız.

1 - Cep Telefonunuzdan mesaj yazma bölümüne girin.
2 - Mesaj oluştur yazan yere içeriğinizi girin.
3 - Alıcı ekle bölümüne tıklayın.
4 - Eklemek istediğiniz kişi yada kişileri ekleyin.
5 - Eğer tüm rehbere toplu sms göndermek istiyorsanız Tümünü Seç'e tik atın.
6 - Kişileri seçme işleminden sonra Gönder yazan yere tıklayın.
7 - Seçtiğiniz kişilere mesaj alfabetik sıralamaya göre gönderilecektir.
8 - Belli süre içerisinde mesajınız seçtiğiniz kişilere sırayla ulaşacaktır.
- Reklamlar -
Toplu Sms, Toplu Mesaj Atma, Toplu Sms Nasıl Atılır Reviewed by Sözlerine Bak on 13:46 Rating: 5

3 yorum:

  1. AyÇa nın haraketleri ne ve sözlerine dikkat etmelidir
    Kadınlar daha çok ödül vermeli

    Hepinizi seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Melis cansel ve danielaya cok sinir oluyorum onlar yuzunden programi izlemiyorum cok yapmacik ve simariklar arkadas cevresinede onermedim bunlar yuzunden program

    YanıtlaSil
  3. Nura söyleyin biraz cesaretli olsun sevdiği adam için bişeyler yapsın aynı şekilde melis zaten aynı yalan lar dolanlar falan semih e söyleyin allah rızası için birbirlerinden özür dilesinler baris sin lar artık yeter nur zaten göz yaşı kurusun ben nursem çiftine koşulsuzsevgi diliyorum ama olucak ben inanıyorum perişan oldum vallahi inanın ki 💚

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.