İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 23 Ekim Cuma

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 23 Ekim Cuma
Bu akşam İşte Benim Stilim All Star yarışmasında bir eleme gecesi ile daha yaşanacak ve yarışmacıların arasından bir isim veda edecek. Her hafta olduğu gibi bu hafta da büyük çekişmeli geçecek olan eleme gecesinde yarışmacılar birbirleri ile mücadele edecekler.Uzun soluklu yarışmada bilindiği gibi tüm sezonların en iyi yarışmacıları yarışıyor. En iddialı İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları bu gece elenmemek için yarışacaklar. Tv8 İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi bu akşam saat 20:00'da ekranlarda olacak.

Her hafta farklı konsept ile eleme gecesine çıkan yarışmacılar birbirlerinden farklı kıyafetler ve bazende kostümler ile podyuma çıkıyorlar. Hangi isimler eleme potasına girecek ve gecenin sonunda kim elenecek hep birlikte göreceğiz. Sayıları giderek azalan isimlerden bir tanesi en stil kadın olarak seçilecek ve büyük ödülün sahibi olacak. Jüri kimlere oy verecek bu akşam ve kimler en kötüsü olarak seçilip elenme adayı olacak yarışmacılar arasında nasıl bir gerginlik yaşanacak İşte Benim Stilim 23 Ekim Cuma Eleme Gecesi ile belli olacak.

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 23 Ekim Cuma
SARA KOÇOĞLU 

Muhteşem jürisi olan Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez podyuma çıkan yarışmacıları değerlendirmeye devam ediyor her sezon olduğu gibi bu sezonda da kavgalar eksik olmadı. Yarışmacılar birbirlerine ağır eleştirilerde bulunuyor. Bu durum bazen yerini göz yaşlarına bırakırken bazen de kahkahalara bırakıyor.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
Ayşenur Balcı
Gülşah Yılmaz
Çiğdem Çelik
Emel Özkızıltaş
Özden Cerrahoğlu
Ezgi Baylar
Ayşegül Doğan
Nihal Candan
Aycan Nurcan Şencan
Ezgi Ünal
Sara Koçoğlu


işte benim stilim all star,kim elendi,eleme gecesi,23 ekim cuma, işte benim stilim kim elendi,elenen isim,ibs kim elendi

- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 23 Ekim Cuma Reviewed by Sözlerine Bak on 17:49 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.