İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 20 Kasım Cuma

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 20 Kasım Cuma
Ekranların sevilen moda yarışması İşte Benim Stilim All Star kim elendi sorusu 20 Kasım Cuma akşamı yanıt bulacak ve yarışmacılardan birisi elenerek hem hayallerine hemde büyük ödüle veda edecek. Hafta içi her gün büyük ilgi ile izlenen Tv8'in uzun soluklu moda yarışması her bölümü ile gündeme gelmeyi başarıyor. Bilindiği üzere ise Cuma geceleri Gala Geceleri düzenleniyor ve bir kişi yarışmadan eleniyor.

Bizde sizlere bu ismin kim olduğunu ve eleme potasında ki isimler hakkında bilgiler vermek için bu haberimizi düzenledik. Gündüz büyük tartışmaların yaşandığı İşte Benim Stilim podyumunda birbirinden iddialı yarışmacılar konseptleri ile en yüksek puanları almaya çalışıyorlar.  Klasikleşmiş ve bir o kadar başarılı jürisi ile ilk sezondan beri yarışmada değerlendirrmeler yapıyorlar. Tartışmalar ise çoğu zaman yerini göz yaşlarına bırakabiliyor.

İşte Bemim Stilim 20 Kasım Cuma
Bu akşamın sonunda ise bir yarışmacı veda ediyor. Sayıları gidere azajan yarışmacılara yeni katılanlarda olabiliyor.

SİNEM UMAŞ ELENDİ 

Tartışmaların ve göz yaşlarının eksik olmadığı yarışmada bu akşam bir isim elenerek veda edecek. Eleme gecelerinde ki kıyasıya rekabetten kim galip çıkacak. Bu gecenin konsepti maskeli balo olacak ve yarışmacılar buna uygun şekilde podyuma çıkacak. Geçtiğimiz hafta elenen isim bildiğiniz üzere Zeynep Öztürk olmuştu. Yakın arkadaşları güzel yarışmacının gitmesine çok üzülmüşlerdi. Bu hafta elenen isim bu akşam belli olacak.


işte benim stilim,kim elendi,20 kasım cuma,gala gecesi, işte benim stilim all star kim elendi,ibs all star kim elendi,iste benim stilim elenen isim

- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 20 Kasım Cuma Reviewed by Sözlerine Bak on 20:03 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.