Büşra Yılmaz Kimdir, 4N 1K Yazarı Büşra Kimdir

- Reklamlar -

Büşra Yılmaz Kimdir, 4N 1K Yazarı Büşra Kimdir
Wattpad yani internet üzerinden kitap yazarlığı yapan Büşra Yılmaz adından sıkça söz ettiren popüler isimlerden oldu. Bizde bu haberimizde sizlere Büşra Yılmaz kimdir kaç yaşında ve hayatı hakkında bilgileri bu haberimizde sizlere sunduk Fox Ana Haber'e çıkan wattpad yazarı 4N 1K adlı kitabı ile milyonlarca kişiye ulaştı. Adını büyük kitlelere duyurmayı başaran yazar kıssa sürede yoğun ilgiye kavuştu.

Fox Haber'e çıkan Büşra Yılmaz konu hakkında açıklamalarda bulundu. Tüyap kitap fuarında imze günü veren yazara ilgi yoğundu onu ise haberlere taşıyan ise bu olmuştu. Büşra Yılmaz duygularını şu kelimeler ile dile getirdi ve memnuniyetinden bahsetti Büşra Yılmaz'ın söyledikleri  ''Onların böyle coşkusunu görünce şaşırdım kaldım. Onlar benim bir parçam gibi oldular onlarsız yapamam. Karşılıklı yoğun ve büyük bir etkileşim var aramızda ve bu duygular karşılıksız değil. Ben ilk başlarda kendimi mutlu etmek için bir şeyler yazmak istedim. Bir dönem depresyondaydım  bu durumdan kurtulmak için yazdım yazdıkça mutlu oldum mutlu oldukça daha fazla yazdım'' dedi.

Büşra Yılmaz
Wattpad yazarı Büşra Yılmaz 4N 1K adlı kitabı ile çok sevildi ve kısa sürede adı tanınmış isimlerden birisi oldu. Tüyap kitap fuarı imza gününde ondan kitap imzalatmaya ve göremeye 4 bin kişi geldi. Genç yazar 21 yaşında ve Düzce'de yaşıyor. Başından geçenleri yazıp okurları ile paylaşıyor . Tüyap kitap fuarı imza gününde yoğun ilgi vardı.Kitabının satışı ise 100 bin gibi bir rakamdan fazla.

4N 1K Kitabı Konusu
Yaprak; küçükken, markette annesinden sürpriz yumurta istediği için bulgur reyonuna sıkıştırılıp çimdiklenenler, ilkokul önlüğünün altına eşofman giyip okula gidenler, yeşil silgisini diş izi yapanlar ve kırmızı kapaklı tüm dersler kitabının saman sayfalarını silerken yırtanlar kadar sıradan bir kız çocuğuyken; birlikte büyüdüğü dört çılgın erkek arkadaşı yüzünden akranlarından biraz farklı bir kız haline gelmiştir. 

Dünyası, on iki yıllık dostları, gamzeli kahramanı Ali, tek ideolojisi 3P (pizza, pijama, pislik) üzerine kurulu bir çılgın, Oğuz, sevgilisini kendi vesikalık resminden bile kıskanan demirli, Gökhan ve notları toplamda bile 100’e ulaşamayan çorap fetişisti tatlı çapkın Sinan’dan ibarettir. Kalbi dördüyle tıka basa dolu, hayatı onlarla rengârenk olduğu için aşka ne inancı vardır ne de ihtiyacı…



büşra yılmaz kimdir, wattpad büşra yılmaz, 4N1K yazarı kimdir,büşra yılmaz kaç yaşında,büşra yılmaz fotoğrafları,yazar büşra yılmaz,4n 1k yazarı kimdir,watpad büşra,büsra yilmaz nereli,wattpad

- Reklamlar -
Büşra Yılmaz Kimdir, 4N 1K Yazarı Büşra Kimdir Reviewed by Sözlerine Bak on 20:02 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.