İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 60. Bölüm 9 Kasım Pazartesi

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 60. Bölüm 9 Kasım Pazartesi
Ekranların sevilen yarışmasından birisi olan İşte Benim Stilim All Star heyecan ile devam ediyor. 9 Kasım Pazartesi giyilen kıyafetler ise merak konusu oluyor. Bizde sizlere bu haberimizde 60.bölümde kim ne giydi detaylı bilgileri vereceğiz. Birbirinden güzel yarışmacılar podyumda nasıl bir performans sergileyecek ve arkadaşlarından nasıl yorumlar alacak İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm 9 Kasım Pazartesi günü TV8 ekranlarında başlayınca detaylı bilgiler buradan güncel olarak bildirilecektir.

Jüri koltuğunda oturan muhteşem jüri üyeleri olan İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez ile ve Öykü Serter'in harika sunumuyla ekranlara gelen yarışmada tartışmalar ve kavgalar eksik olmazken yarışmacılar birbirleri ile kıyasıya mücadele ediyor. Son olarak yarışmaya dahil olan İlbige Uzun ve Sinem Umaş ise kendilerini bir anda büyük mücadelenin arasında buldular. İddialı iki isim yarışmada nasıl bir strateji sergileyecek hep birlikte göreceğiz.

Günlük olarak yarışmayı takip edenler bir favori isim belirlemiş ve onu destekliyor durumdalar. Kendi aralarında gruplaşma olan yarışmacılar yorumlarını dile getirirken birbirlerini savunuyor yada sevmediklerine ağır eleştirilerde bulunuyorlar. Tarafsız olarak yorum yada eleştiri yapan yarışmacı yok herkes yakın çevresinde ki sevdiği arkadaşını desteklerken diğer gruptaki arkadaşalarına ağır eleştiriler yapıyorlar. Yarışmada bu şekilde tartışma ile başlayan diyaloglar kavga ve göz yaşı olarak son bulabiliyor.
İşte Benim Stilim All Star'da 61. Bölümde Eleme Potasına Kalan Yarışmacı


İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 60. Bölüm
9 Kasım Pazartesi İşte Benim Sitilim All Star yarışmasında kim ne giydi desteklediğiniz yarışmacının kıyafeti nasıldı ve kaç puan aldı gibi sorularınızın yanıtını aşağıdaki bölümde bulabilirsiniz.

1 - Emel Özkızıltaş Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah diz altı deri etek onun üzerine siyah balıkçı yaka bluz, siyah kürk, kırmızı çanta, kırmızı kemer ve siyah botlar ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 7  Nur Yerlitaş : 7  Kemal Doğulu : 6
Toplam Puan: 20

2 - Ayşenur Balcı Ne Giydi ?  Puanları
Kremit rengi kısa pantolon siyah kolsuz balıkçı yaka kazak, siyah şapka, siyah eldiven, siyah çanta, siyah kaban ve siyah dekolte bir ayakkabı ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 8 Nur Yerlitaş : 8 Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 23

3 - Çiğdem Çelik Ne Giydi ? 
Puanları
Kırmızı mini elbisenin üzerine yine kırmızı uzun kaban, yılan derisi kemer ve yılan derisi çanta ve kırmızı stiletto ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 5  Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 4
Toplam Puan: 14

4 - Nihal Candan Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah ispanyol paça pantolon, üzerine balıkçı siyah bluz, siyah çanta, siyah ayakkabı, leopar kürk ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 8  Nur Yerlitaş : 8  Kemal Doğulu : 8
Toplam Puan: 24

5 - Aycan-Nurcan Şencan Ne Giydi ? 
Puanları
Aycan önü beyaz arkası mavi uzun gömlek altına gri opak çorap yine gri bot üzerine kot mont ve siyah çanta ile kombinini tamamlamış. Nurcan kamuflaj uzun ceket altına siyah deri pantolon, içine kahve deri bluz, siyah bot ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 7 Nur Yerlitaş : 8 Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 22

6 - Gülşah Yılmaz Ne Giydi ? 
Puanları
Deri elbisenin üzerine kürk yaka kahverengi bot ve çanta ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 8  Nur Yerlitaş : 8  Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 23

7 - Ayşegül Melisa Doğan Ne Giydi ? 
Puanları
Deri mini etek, siyah bluz siyah opak çorap, siyah çanta, siyah ayakkabı, ve beyaz yılan desenli mont ve siyah küpeleri ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 6  Nur Yerlitaş : 8  Kemal Doğulu : 6
Toplam Puan: 20


8 - Özden Cerrahoğlu Ne Giydi ? 
Puanları
Deri büstiyer, siyah bot, bol kesim pantolon yine bol kesim ceket ve siyah çanta ile kombinini tamamladı
İvana Sert : 7  Nur Yerlitaş : 8  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 20

9 - Ezgi Ünal Ne Giydi ? 
Puanları
Çizgili bol pantolonun üzerine gri balıkçı yaka büstiyer kazak, gri bordo karışımı atkı, siyah palto, siyah bot, siyah şapka ve siyah yumuşak çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 6  Nur Yerlitaş : 6  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17

10 - Sinem Umaş Ne Giydi ? 
Puanları
Kot yırtık jean üzerine siyah balıkçı bluz onun üzerine ise kolsuz leopar şişme mont siyah bot ve siyah ayakkabı ve gözlükleri ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 5  Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 4
Toplam Puan: 14


11 - İlbige Uzun Ne Giydi ?  Puanları
Siyah tayt üzerine haki yeşili ceket onun altına beyaz gömlek, siyah asker deseni çanta ve siyah botlar ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 6  Nur Yerlitaş : 6  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17




İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri


İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri


iste benim stilim all star, kıyafetleri, 60.bölüm, 9 kasım, kim ne giydi, giyilen elbiseler,ibs kıyafetleri,pazartesi işte benim stilim kim ne giydi,bugün giyilen kıyafetler,ne giydi
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 60. Bölüm 9 Kasım Pazartesi Reviewed by Sözlerine Bak on 09:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.