İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 6 Kasım Cuma

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 6 Kasım Cuma 
Tv8 ekranlarının sevilen ve takip edilen yarışması İşte Benim Stilim All Star eleme gecesi bu akşam seyircisi ile buluşacak. İşte Benim Stilim All Star 6 Kasım Cuma kim elendi hep birlikte öğreneceğiz. Sayıları giderek azalan yarışmacılardan bu akşam bir isim yarışmaya veda edecek. Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucu Öykü Serter’le İşte Benim Stilim All Star Cuma akşamı Eleme Gecesi ile ekranlarda.

İşte Benim Stilim All Star 6 Kasım Cuma Elenen İsim
EZGİ BAYLAR elendi...

Bu akşam İşte Benim Stilim All Star konu jürisi Serkan Kaya. Serkan Kaya’nın şarkılarıyla eşlik edeceği  “Eleme Gecesi’ nde jürinin oylaması ile üzgün surat rozeti alan yarışmacılardan hangisi elenecek belli olacak. Bu hafta İşte Benim Stilim konsepti; maskeli parti olacak. Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucusu Öykü Serter ile  “İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi 6 Kasım Cuma TV8'de seyirci ile buluşacak.

Tartışmaların ve göz yaşlarının eksik olmadığı yarışmada bu akşam bir isim elenerek veda edecek. Eleme gecelerinde ki kıyasıya rekabetten kim galip çıkacak. Bu gecenin konsepti maskeli balo olacak ve yarışmacılar buna uygun şekilde podyuma çıkacak. Geçtiğimiz hafta elenen isim bildiğiniz üzere Zeynep Öztürk olmuştu. Yakın arkadaşları güzel yarışmacının gitmesine çok üzülmüşlerdi. Bu hafta elenen isim bu akşam belli olacak.



İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri


İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri

işte benim stilim all star,kim elendi,6 kasım cuma,işte benim stilim kim elendi 6 kasım cuma,bu akşam kim elendi,işte benim stilim,ibs all star kim elendi,6 kasım cuma işte benim stilim kim elendi

- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 6 Kasım Cuma Reviewed by Sözlerine Bak on 13:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.