İşte Benim Stilim Kıyafetleri 58. Bölüm Kim Ne Giydi

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim Kıyafetleri 58. Bölüm Kim Ne Giydi
Büyük heyecan ile izlenen yarışma olan İşte Benim Stilim'de kim ne giydi gibi soruları ve kıyafetler hakkında bilgileri sizlere sunmak için bu haberi hazırladık. İşte Benim Stilim 58. Bölüm kıyafetleri ve kimler kaç puan aldı tüm detaylar aşağıda olacak. Tv8 ekranlarında yayınlanan ve uzun soluklu olan moda yarışması İşte Benim Stilim All Star her gün farklı heyecanlar ile ekranlarda  yerini alıyor. Büyük finale giden yolda yarışmacılar podyumda birbirleri ile yarışıyorlar. Muhteşem jürisi ile yarışma hafta içi her gün gündüz Tv8 ekranlarında seyircisi ile buluşuyor. 5 Kasım Perşembe İşte Benim Stilim Kıyafetleri seyircinin merak ettiği konulardan oluyor. İşte Benim Stilim All Star bugün kim ne giydi gibi soruların cevabını haberimizde bulabilirsiniz.

Çeşitli sebeplerden yarışmayı izleyemeyen seyircilerin olarak merak ettikleri konu ise işte benim stilim kim ne giydi ? veya işte benim stilim bugün giyilen elbiseler neydi ? gibi sorular oldu. İşte Benim Stilim yarışmasında giyilen elbiseler ekran başında ki bayanlar için büyük ilgi odağı oluyor. İşte Benim Stilim yarışmasında giyilen elbiseler hakkında bilgi arıyorlar. Biz sizlere bu haberimizde yarışmacıların ne giydiklerini söyleyeceğiz.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 58. BÖLÜM KIYAFETLERİ

1 - Emel Özkızıltaş Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Emel Özkızıltaş'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Kremit rengi gömleğin altına beyaz bluz boynuna pembe gri şal altına ise jean pantolon ve onun altına da uzun kahve bot ve siyah çanta ile kombinini tamamlamış.
Puanları
İvana Sert : 6  Nur Yerlitaş : 6  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17

2 - Ayşenur Balcı Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Ayşenur Balcı'nın giydiği elbise ve aldığı puan. Ayşenur Balcı 20 Ekim Salı günü ne giydi aşağıda bulabilirsiniz. Siyah elbisenin altına siyah uzun deri çizmeler, siyah çanta ve üzerine renkli çiçeklerden oluşan bir şapka ile kombinini tamamladı.
Puanları
İvana Sert : 9 Nur Yerlitaş : 9 Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 25

3 - Çiğdem Çelik Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Çiğdem Çelik'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Siyah dizlere kadar deri etek üzerine dantelden bluz siyah süvet uzun çizmeler ve kremit rengi çanta ve deri eldiven ve deri büyük kare küpelerle kombinini tamamlamış.
Puanları
İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 7  Kemal Doğulu : 6
Toplam Puan: 19

4 - Ezgi Baylar Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Ezgi Baylar'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Ezgi Baylar'ın giydiği elbise hakkında detaylı bilgiyi bulabilirsiniz. Siyah beyaz yakaları olan kalem bir elbisenin altına yılan desenli kırmızı ayakkabı önünde tül detayı olan siyah küçük şapka ile kombinini tamamladı.
Puanları
İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6 Kemal Doğulu : 6
Toplam Puan: 18
5 - Nihal Candan Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Nihal Candan'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Kırmızı siyah kareli bir gömlek elbisenin üzerine deri kemer deri siyah çanta ve siyah botlar ile kombinini tamamlamış.
Puanları
İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6 Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17

6 - Aycan-Nurcan Şencan Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Aycan-Nurcan Şencan'ın giydiği elbise ve aldığı puan.
Aycan koyu renk jean beyaz bluz kırmızı bir mont siyah çanta ile kombinini tamamladı. Nurcan ise mavi jean siyah omuz detaylı bluz ve mavi çanta ile kombinini tamamladı.
Puanları
İvana Sert : 5 Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 15

7 - Gülşah Yılmaz Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Gülşah Yılmaz'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Jean pantolonun altına kremit renk uzun bot beyaz bluz beyaz uzun kaban yine kremit rengi çanta ile kombinini tamamladı.
Puanları
İvana Sert : 5 Nur Yerlitaş : 5 Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 15

8 - Ayşegül Melisa Doğan Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Ayşegül Melisa Doğan'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Siyah ispanyol paça pantolon siyah balıkçı yaka body, gri çeket ve siyah çanta ile kombinini tamamlamış.
Puanları
İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6  Kemal Doğulu : 6
Toplam Puan: 18


9 - Özden Cerrahoğlu Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Özden Cerrahoğlu'nun giydiği elbise ve aldığı puan. Krem tül yeşil çiçek desenli elbisenin altına yeşil süvet ayakkabı ve yeşil küçük bir çanta ile kombinini tamamlamış.
Puanları
İvana Sert : 5  Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 4
Toplam Puan: 14

10 - Ezgi Ünal Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Ezgi Ünal'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Hamile konsepti yapan güzel yarışmacı beyaz gömlek üstünde kazayağı desenli ceket altında jean pantolon, kırmızı çanta, siyah ayakkabı ile kombinini tamamlamıştır.
Puanları
İvana Sert : 5  Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 4
Topam Puan: 14
11 - Sinem Umaş Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde Sinem Umaş'ın giydiği elbise ve aldığı puan. Pilot konsepti yapan güzel yarışmacı , siyah mont içine siyah tulum, siyah şapka, siyah sırt çantası siyah botlar ile kombinini tamamlamış.
Puanları
İvana Sert : 5 Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 15

12 - İlbige Uzun Ne Giydi ? 
Bugün ki bölümde yani İşte Benim Stilim All Star 58. Bölümde İlbige Uzun'un giydiği elbise ve aldığı puan. Siyah mini bir elbisenin üzerine renkli takılar ve siyah uzun çizmeler ve siyah çanta ile kombinini tamamlamış.
Puanları
İvana Sert : 4 Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 14


İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri


İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri


işte benim stilim kıyafetleri, 5 kasım perşembe, 58. bölüm, işte benim stilim all star, kim ne giydi, işte benim stilim 58. bölüm kıyafetleri,ibs kim ne giydi,4 kasım işte benim stilim kıyafetleri,5 kasım ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, kıyafetleri nerden alıyorlar, kıyafeti nereden alıyor
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim Kıyafetleri 58. Bölüm Kim Ne Giydi Reviewed by Sözlerine Bak on 10:05 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.