İşte Benim Stilim All Star 59.Bölüm Kıyafetleri, 6 Kasım Cuma

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star 59.Bölüm Kıyafetleri, 6 Kasım Cuma 
Tv8 ekranlarında büyük ilgi ile izlenen yarışma İşte Benim Stilim All Star her gün ekranlarda yerini alan yarışmalardan. Ekran başında ki seyirci ise İşte Benim Stilim kıyafetleri nereden alınıyor, kim ne giydi gibi soruları merak ediyor. 6 Kasım Cuma İşte Benim Stilim 59. Bölüm ile ekranlarda yer alacak. Tartışmaları ve büyük eleme geceleri ile dikkatleri üzerine çeken yarışma bir çok sezonda iddialı isimlerle kıyasıya mücadeleye tanıklık ediyor.

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölümde giyilen kıyafetleri merak eden okurlarımız için bu haberi hazırladık. Çeşitli sebeplerden dolayı yarışmayı kaçıran ve izleyemeyenlerin aklında ki soru olan bugün kim ne giydi kaç puan aldı gibi soruları bu haber ile cevaplayacağız. Muhteşem jürisi İvana Sert,Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'e harika sunumu ile Öykü Serter eşlik ediyor. Tv8 ekranlarında hafta içi her gün yayınlanan program son sezon All Star olarak yayınlanıyor.

Günlük olarak yarışmayı takip edenler bir favori isim belirlemiş ve onu destekliyor durumdalar. Kendi aralarında gruplaşma olan yarışmacılar yorumlarını dile getirirken birbirlerini savunuyor yada sevmediklerine ağır eleştirilerde bulunuyorlar. Tarafsız olarak yorum yada eleştiri yapan yarışmacı yok herkes yakın çevresinde ki sevdiği arkadaşını desteklerken diğer gruptaki arkadaşalarına ağır eleştiriler yapıyorlar. Yarışmada bu şekilde tartışma ile başlayan diyaloglar kavga ve göz yaşı olarak son bulabiliyor.

İşte Benim Stilim All Star'da Eleme Potasına Kalan İsimler
Ezgi Baylar 
Ezgi Ünal 
Sinem Umaş

İşte Benim Stilim All Star 59.Bölüm Kıyafetleri
Aşaığda her yarışmacının giydiği kıyafet hakkında detaylı bilgiler bulabilirsiniz. İşte Benim Stilim giyilen kıyafetler ve alınan puanlar her yarışmacıya göre ayrı ayrı işlenip detaylı yazılacaktır. sizde desteklediğiniz yarışmacı bugün ne giydi öğrenebilirsiniz. İşte detaylar ;

1 - Emel Özkızıltaş Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah payetli ve taşlı bir elbise tercih eden güzel yarışmacı siyah ayakkabı ve kırmızı çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 7  Nur Yerlitaş : 7  Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 21

2 - Ayşenur Balcı Ne Giydi ?  Puanları
Siyah uzun dantelden tülden oluşan uzun bir abiye ve siyah çanta, siyah ayakkabı ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 8 Nur Yerlitaş : 9 Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 24

3 - Çiğdem Çelik Ne Giydi ? 
Puanları
Sax mavisi balık elbisenin altına siyah ayakkabı ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 7 Nur Yerlitaş : 7  Kemal Doğulu : 6
Toplam Puan: 20

4 - Ezgi Baylar Ne Giydi ? 
Puanları
Kırmızı mini elbisenin altına siyah deri bot ve siyah deri çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 4 Nur Yerlitaş : 4 Kemal Doğulu : 3
Toplam Puan: 11
5 - Nihal Candan Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah dantelden transparan elbisenin altına siyah çanta ve siyah ayakkabı ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6 Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17

6 - Aycan-Nurcan Şencan Ne Giydi ? 
Puanları
Beyaz kumaştan gelinlik gibi abiye tercih eden ikizlerin Aycan'ın ki kollu Nurcan'ın ki ise straplez model Aycan bordo Nurcan ise siyah çanta ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 5 Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 4
Toplam Puan: 14

7 - Gülşah Yılmaz Ne Giydi ? 
Puanları
Kırmızı uzun bir abiyeyi gold takılar kırmızı çanta ve gold ayakkabı ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert :7  Nur Yerlitaş :7  Kemal Doğulu :7
Toplam Puan: 21

8 - Ayşegül Melisa Doğan Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah uzun tek kolu olan yakasında siyah payet detaylı bir elbise siyah ayakkabı ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 8 Nur Yerlitaş : 8  Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 23


9 - Özden Cerrahoğlu Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah dantelden oluşan balık elbisenin alt detayları tülden oluşuyor. Siyah çanta ve siyah ayakkabı ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 8 Nur Yerlitaş : 8  Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 23
10 - Ezgi Ünal Ne Giydi ? 
Puanları
Mavi payetli bir elbise tercih eden güzel yarışmacı siyah ayakkabı ve siyah küçük bir çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 5 Nur Yerlitaş : 5  Kemal Doğulu : 4
Topam Puan: 14
11 - Sinem Umaş Ne Giydi ? 
Puanları
Beyaz gömleğin altına siyah uzun beyaz kalın çizgileri olan bir etek ve siyah deri çanta ve siyah ayakkabı ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 9 Nur Yerlitaş : 7 Kemal Doğulu : 8
Toplam Puan: 24

12 - İlbige Uzun Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah mini tüllü elbisenin altına siyah uzun deri çizme ve siyah çanta ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert : 7 Nur Yerlitaş : 7 Kemal Doğulu : 6
Toplam Puan: 20


İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri


İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri


işte benim stilim all star, kıyafetleri, 6 kasım cuma, 59.bölüm, kim ne giydi, giyilen kıyafetler, işte benim stilim bugün kıyafetleri,işte benim stilim bugün kim ne giydi,işte benim stilim 59.bölümde giyilen kıyafetler,ibs all star elbiseler,6 kasım cuma kim ne giydi, işte benim stilim all star elbiseleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star 59.Bölüm Kıyafetleri, 6 Kasım Cuma Reviewed by Sözlerine Bak on 10:05 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.