İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 10 Kasım Salı

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 10 Kasım Salı 
Tv8 ekranlarının en sevilen moda yarışmalarından birisi olan İşte Benim Stilim All Star yepyeni bölümleri yayınlanmaya devam ediyor. İşte Benim Stilim All Star 10 Kasım Salı günü giyilen kıyafetler ve alınan puanları merak ediyorsanız bu haberimizde tüm detayları bulabileceksiniz. Kim ne giydi kaç puan aldı gibi tüm soruların cevaplarını sizler için her gün bir araya getiriyoruz. Desteklediğiniz yarışmacının 62. Bölümde ne giydiğini ve kaç puan aldığını aşağıdan öğrenebilirsiniz. İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm ile 10 Kasım Salı günü Tv8 ekranlarında olacak.

Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Eren gibi usta isimlerin jüri koltuğunda oturduğu yarışmayı Öykü Serter muhteşem sunumu ile sizlere sunuyor. Her eleme gecesinde bir yarışmacının elenmesi üzerine gerginleşen ortama yeni gelen Sinem ve İlbige ortama alışma aşamasındalar. Tartışmaların ve çoğu zaman gözyaşlarının eksik olmadığı yarışmada olaylar durmak bilmiyor. Hem kavgaları ile hemde podyumda ki kıyafetleri ile gündeme gelen yarışmanın takipçileri oldukça fazla her geçen gün artan izleyici kitlesi ile Tv8 ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor.

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölümde Eleme Potasına Giren İsim Kim Oldu
İlbige Uzun

1 - Emel Özkızıltaş Ne Giydi ? 
Puanları
Sarı ispanyol paça pantolon üzerine siyah beyaz kareli gömlek onun üzerine deri ceket, siyah ayakkabı ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.

İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6 Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17

2 - Ayşenur Balcı Ne Giydi ? 
Puanları
Gri kazak elbise altına siyak bot, siyah çanta ve siyah gözlükler ile kombinini tamamladı.

İvana Sert : 7  Nur Yerlitaş : 7  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan

3 - Çiğdem Çelik Ne Giydi ? 
Puanları

Siyah elbise üzerine siyah uzun deri mont altına siyah buti ve siyah yandan askılı çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan:17

4 - Nihal Candan Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah deri mini etek, üzerine siyah beyaz çizgili body, siyah çanta, siyah file çorap, kırmızı botlar ve deri ceket ile kombinini tamamladı.

İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17

5 - Aycan-Nurcan Şencan Ne Giydi ? 
Puanları
Aycan siyah pantolon üzerine siyah deri bluz onun üzerine siyah deri uzun ceket
Nurcan siyah pantolon, siyah gömlek, siyah ayakkabı, üzerine siyah kaşe mont siyah çanta ve mavi pırıltılı kravat ile kombinini tamamladı.
İvana Sert : 7  Nur Yerlitaş : 7  Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 19


6 - Gülşah Yılmaz Ne Giydi ? 
Puanları

Bej rengi gömlek altına lazer kesim deri etek,  altına bej rengi stiletto ve siyah çanta ile kombinini tamamladı. 
İvana Sert :8 Nur Yerlitaş : 9  Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 21


7 - Ayşegül Melisa Doğan Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah deri pantolon üzerine beyaz gömlek onun üzerine siyah bol ceket, bordo çanta ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.

İvana Sert : 8 Nur Yerlitaş : 8 Kemal Doğulu : 7
Toplam Puan: 23


8 - Özden Cerrahoğlu Ne Giydi ? 
Puanları
Krem dantel mini bir elbisenin üzerine siyah kemer, altına siyah bot ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.

İvana Sert : 8 Nur Yerlitaş : 9 Kemal Doğulu : 8
Toplam Puan: 25


9 - Ezgi Ünal Ne Giydi ? 
Puanları
Siyah şort üzerine beyaz tişört onun üzerine deri armaları olan ceket, beyaz spor ayakkabı ve siyah sırt çantası ile kombinini tamamladı.

İvana Sert : 6 Nur Yerlitaş : 6 Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 17

10 - Sinem Umaş Ne Giydi ? 
Puanları
Haki yeşili montun altına siyah şort, siyah tişört, uzun deri çizmeler deri çanta ve deri eldiven ile kombinini tamamlamış.

İvana Sert : 5 Nur Yerlitaş : 5 Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 15


11 - İlbige Uzun Ne Giydi ? 
Puanları
Hardal sarısı kazak elbisenin altına püsküllü siyah deri kemer, siyah çanta, siyah bot ile kombinini tamamladı.

İvana Sert : 5 Nur Yerlitaş :5 Kemal Doğulu : 5
Toplam Puan: 15

İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri


İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri

işte benim stilim all star,10 kasım salı,kıyafetler,elbiseler,kim ne giydi,62.bölüm,giyilen,giydiği,işte benim stilim kim ne giydi,puanlar,puanlar,salı günü,ibs
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri 10 Kasım Salı Reviewed by Sözlerine Bak on 09:30 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.