Beni Affet İnci Neden Öldü, Diziden Neden Ayrıldı

- Reklamlar -

Beni Affet İnci Neden Öldü
Başrollerini Şeyma Korkmaz, Murat Danacı, Gaye Turgut Evin ve Mert Altınışık'ın başrollerini paylaştığı sevilen günlük dizi Beni Affet'de bu bölümde ayrılık yaşandı. Dizinin sevilen karakterlerinden olan İnci yani Yağmur Özbasmacı bu bölümde diziden ölerek ayrıldı. 960. bölümü yayınlanan bölümde İnci diziden ayrıldı. Peki İnci Beni Affet dizisinden neden ayrıldı, İnci neden öldü, bütün bu soruların cevabı haberimizin detayında yer almaktadır.

İnci'yi vuran Demir, yarım bıraktığı işi tamamlamak için geri döner ancak o gelmeden önce İnci Kemal'i arayıp yardım istemiş ve beni Demir vurdu demiştir. Kemal ve Bahar, İnci'yi bulmak için İnci'nin tarif ettiği eve gider. Ancak gittiklerinde Demir, İnci'yi çoktan öldürmüştür. Polisleri de çağıran Kemal artık Demir'in suçlu olduğunu ispatlamak üzeredir. Demir yakayı elem vermek üzeredir. Bahar ise nasıl bir adamla evli olduğunu düşünüp korkmaya başlamıştır.

Peki İnci neden öldü, diziden neden ayrıldı. İnci senaryo gereği diziden ayrıldı. Yağmur Özbasmacı, artık Beni Affet dizisinde rol almayacak.

Yağmur Özbasmacı Mermer Kimdir
13 Temmuz 1987 doğumludur. Hacettepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü mezunudur. İlk oynadığı dizi Star Tv'nin günlük dizisi olan Beni Affet dizisi oldu. Beni Affet dizisinde İnci karakterini canlandırdı. 960. bölümde ölerek diziye veda etti.

Yağmur Özbasmacı Yaşı: 29
Yağmur Özbasmacı Kilosu: 54
Yağmur Özbasmacı Boyu: 1.70
Yağmur Özbasmacı Burcu: Yengeç




- Reklamlar -
Beni Affet İnci Neden Öldü, Diziden Neden Ayrıldı Reviewed by Sözlerine Bak on 18:57 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.