Zuhal Topal'la Selin Gayıp Kimdir, Selin Gayıp Hamile Mi

- Reklamlar -

Zuhal Topal'ın Programı İle İlgili Skandallar Bitmiyor
Fox Tv'nin sevilen izdivaç programı Zuhal Topal'la ile ilgili skandallar bitmiyor. En son çıkan iddialara göre gelin adayı Selin Gayıp'ın hamile olarak programda kendine aday aradığı ortaya çıktı. Selin Gayıp'ın hamile olduğunu açıklayan kişi ise Timuçin Fırat Kaşıkçıoğlu oldu. Programda kendine talip arayan damat kendine talip gelen Selin Gayıp ile bir birliktelik yaşamış ve daha sonra ayrılmışlar. Ayrıldıklarında hamile olduğunu bilmediğini ve bunu sonradan öğrendiğini açıkladı. İşte o açıklamalar...

İşte Timuçin Fırat Kaşıkçıoğlu'nun Açıklamaları
"Ben programda taliplerimi arıyordum. Selin bana facebooktan mesaj gönderdi. Tanıştık. Dışarıda kahve içtik ve 22 Eylül tarihinde Selin bana talip olarak programa geldi. Kararımız olumluydu. Dışarıda görüştüğümüzü canlı yayında söyleyerek, bizi programdan gönderdiler. Halbuki yetkililer bizim dışarda görüştüğümüzü 22 Eylül tarihinde de Selin'in bana talip olarak geleceğini biliyordu. Selin ile beraber Gaziantep'e gittik. Ben kendisine aşıktım. Oda bana. Duygusal bir yakınlaşmamız oldu.

Daha sonra Selin'e para verdiler ve programda devam etmesini istediler. Biz ayrıldık. Sonra öğrendim ki, Selin hamileymiş! Yanında olmak istedim, evladımı sahiplenmek istedim. Ama izin vermediler. Selin güzel ve alımlı olduğu için programda tutmak istediler. Loca adayları ve Zuhal Topal ekibi Selin'in hamile olduğunu biliyordu. Selin 3 aylık hamileydi ve hala taliplerini aramak için programda tutuluyordu. Artık karnı çıkacağı için daha fazla yayına çıkaramadılar. Para vermeye devam ettiler. Zuhal Topal hamile kadını 3 ay boyunca, izleyiciden gizleyerek yayına çıkardı. Şuan Selin 7 aylık hamile ve doğuma çok az kaldı. Bebeğin adı Çınar olacakmış. Zuhal Topal ve ekibi sayesinde ben o günden sonra Selin'i hiç göremedim. Onları sadece Allah'a havale ediyorum" dedi.

Seda Sayan'dan Zehir Zemberek Sözler
Zuhal Topal'ın programına katılıp "Türkiye şehit verdi ve siz burada oynadınız' diyen damat adayı, Seda Sayan'ın sevgilisinden para aldığını söyledi. Bu açıklamasından sonra ise Topal'ın eşinin tehdit ettiğini iddia etti. "

Bu iddialardan sonra Seda Sayan açıklamalarında savcılığa gittiğini dava açtığını açıklamıştı. Bugün ki olaydan sonra Seda Sayan, telefonla Renkli Sayfalar programına katıldı. Seda Sayan

Açıklamalarında şunları söyledi:
"Biz programa gelen her kişinin herşeyini inceliyoruz. Neden sadece Esra Erol ve ben varken böyle iddialar böyle rezaletler çıkmıyordu" dedi. "Esra Erol, Fox Tv'den ayrıldıktan sonra Esra Erol'a haciz gönderdiler Esra doğuma ağlayarak girdi" dedi.

Selin Gayıp Kimdir? 
21 yaşında olan Selin Gayıp, İstanbul'da yaşıyor. Kova burcu olan Selin Gayıp, Meryem Uzerli'ye benzerliği ile dikkat çekiyor. 1.75 boyundadır. Üniversite ikinci sınıf öğrencisi Pazarlama Reklamcılık bölümü okuyor. Sporla ilgileniyor Kick Box yapıyor. Üç kardeşlerden en büyüğü bir erkek birde kız kardeşi var.

- Reklamlar -
Zuhal Topal'la Selin Gayıp Kimdir, Selin Gayıp Hamile Mi Reviewed by Sözlerine Bak on 13:18 Rating: 5

1 yorum:

  1. Bu hanım kız daha üniversite 2.sınıfta okuyormuş....çok mu acelesi varmış evlenmek için...oğlana gelince bu adamı çok mu aramış...bu tür proğramlar hemen yayından kalkmalı...

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.