İşte Benim Stilim All Star 67.Bölüm Kıyafetleri,16 Kasım Pazartesi

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star 67.Bölüm Kıyafetleri,16 Kasım Pazartesi
Tv8 ekranlarının vazgeçilmez yarışması İşte Benim Stilim All Star 67. Bölüm 16 Kasım Pazartesi ekranlarda olacak. Bizde sizlere kim ne giydi kaç puan aldı ve 16 Kasım Pazartesi günü neler oldu gibi soruların cevaplarını bir araya getireceğiz. Her gün olduğu gibi bu günde İşte Benim Stilim giyilen kıyafetler hakkında bilgiyi ilk ve anlık olarak sizlere biz sunuyoruz. Tüm detayları ve desteklediğiniz yarışmacının ne giydiğini kaç puan aldığını buradan öğrenebileceksiniz.

Hafta içi her gün Tv8 ekranlarında yayınlanan ve her bölümü ile olay yaratan yarışmada son olarak elenen isim geçtiğimiz haftanın galasında İlbige Uzun olmuştu. Onun elenmesinin ardından ise yepyeni bir hafta bugün başlıyor. Geçtiğimiz haftanın gala gecesinde ise Çizgi Film konsepti uygulanmıştı. Oldukça renkli görüntüler ortaya çıkmıştı. Ve gecenin sonunda elenen isim İlbige Uzun olmuştu.Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Eren gibi usta isimlerin jüri koltuğunda oturduğu yarışmayı Öykü Serter muhteşem sunumu ile sizlere sunuyor.

Her eleme gecesinde bir yarışmacının elenmesi üzerine gerginleşen ortama yeni gelen Sinem ve İlbige ortama alışma aşamasındalar. Tartışmaların ve çoğu zaman gözyaşlarının eksik olmadığı yarışmada olaylar durmak bilmiyor. Hem kavgaları ile hemde podyumda ki kıyafetleri ile gündeme gelen yarışmanın takipçileri oldukça fazla her geçen gün artan izleyici kitlesi ile Tv8 ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor.

İşte Benim Stilim All Star 67.Bölüm Kıyafetleri

1 - Emel Özkızıltaş Ne Giydi ?
Puanları
Siyah triko kazak elbisenin altına siyah deri şort, çiçekli çorap pembe inci kolye, pembe palto, siyah çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 6 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 17


2 - Ayşenur Balcı Ne Giydi ?
Puanları
Kahverengi tulumun üzerine siyah deri kemer, ve siyah butiler, siyah çanta ve kahve rengi maske ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 6 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 17

3 - Çiğdem Çelik Ne Giydi ?
Puanları
Siyah ispanyol paça tulumun, üzerine beyaz desenli ceket, siyah çanta ve ayakkabı ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 7 İvana Sert: 7 Kemal Doğulu: 7
Toplam Puan: 21

4 - Nihal Candan Ne Giydi ?
Puanları
Lacivert ekose desenli mini eteğin altına siyah opak çorap siyah ayakkabı siyah çanta, beyaz gömlek, ve eteğin deseninden ceket ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 6 Kemal Doğulu:5
Toplam Puan: 17

5 - Aycan-Nurcan Şencan Ne Giydi ?
Puanları
Aycan sırt dekoltesi olan siyah gömleğin altına siyah kırmızı kareli etek, siyah ayakkabı, çanta, opak çorap ile kombinini tamamladı. Nurcan siyah gömlek gri pantolon, sarı palto, siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 8 İvana Sert: 8 Kemal Doğulu: 7
Toplam Puan: 23
6 - Gülşah Yılmaz Ne Giydi ?
Puanları
Siyah mini elbisenin altına siyah, çizme ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 8 İvana Sert: 8 Kemal Doğulu: 8
Toplam Puan: 24



7 - Ayşegül Melisa Doğan Ne Giydi ?
Puanları
Siyah ispanyol paça pantolonun üzerine siyah gri payetli ceket, siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 8 Kemal Doğulu: 6
Toplam Puan: 20


8 - Özden Cerrahoğlu Ne Giydi ?
Puanları
Sarı desenli bluzun altına siyah etek, siyah deri ceket, siyah çizme ve sırt çantası kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 8 İvana Sert: 9 Kemal Doğulu: 7
Toplam Puan: 24

9 - Ezgi Ünal Ne Giydi ?
Puanları
Gri pantolon üzerine pembe kazak, gri çanta ve ayakkabı ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 9  İvana Sert: 8 Kemal Doğulu: 8
Toplam Puan: 25



10 - Sinem Umaş Ne Giydi ?
Puanları
Siyah ispanyol paça pantolon üzerine beyaz gömlek ve siyah ceket canta ve ayakkabı ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş:  İvana Sert:  Kemal Doğulu:
Toplam Puan:

11 - Gülay Hançer Ne Giydi?
Puanları
Mavi kot gömleğin altına renkli payetli eteğin altına deri siyah stiletto ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 6 Kemal Doğulu: 6
Toplam Puan: 18




İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 65. Bölüm Kıyafetleri 
İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri
İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri
İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri
İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri
İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri
İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri
İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star 67.Bölüm Kıyafetleri,16 Kasım Pazartesi Reviewed by Sözlerine Bak on 09:26 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.