İşte Benim Stilim All Star 65. Bölüm Kıyafetleri 13 Kasım Cuma

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star 65. Bölüm Kıyafetleri 13 Kasım Cuma
Tv8 ekranlarının vazgeçilmez moda programı İşte Benim Stilim All Star 65. Bölüm 13 Kasım Cuma yine dopdolu. Ekran başında ki seyirci ise kim ne giydi ve kaç puan aldı gibi soruların cevaplarını arıyor. Bugünkü bölümde giyilen kıyafetler hakkında detaylı bilgi almak isteyen okurlarımız için bu bilgileri bir araya getiren bu günlük yazımızda sizlere detayları sunuyoruz. İbs All Star kıyafetleri kim neren aldı ve kaç paraya aldı gibi sorularınız da yanıt bulacak.

Hafta içi her gün yayınlanan ve gerek yarışmacılar arasında yaşanan tartışmalar gerekse podyumda giydikleri kıyafetler ile dikkatleri çeken yarışma 3 sezondur yayınlanıyor. En son ki sezonu ise bilindiği üzere All Star olarak yayınlanıyor. Jüri üyeleri kime kaç puan verecek üzgün surat işaretini alarak günü en kötü ismi kim olacak yeni bölüm ile birlikte göreceğiz. Desteklediğiniz yarışmacının kıyafetleri ve ne giydiği hakkında ki bilgiler aşağıda olacaktır...

Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Eren gibi usta isimlerin jüri koltuğunda oturduğu yarışmayı Öykü Serter muhteşem sunumu ile sizlere sunuyor. Her eleme gecesinde bir yarışmacının elenmesi üzerine gerginleşen ortama yeni gelen Sinem ve İlbige ortama alışma aşamasındalar. Tartışmaların ve çoğu zaman gözyaşlarının eksik olmadığı yarışmada olaylar durmak bilmiyor. Hem kavgaları ile hemde podyumda ki kıyafetleri ile gündeme gelen yarışmanın takipçileri oldukça fazla her geçen gün artan izleyici kitlesi ile Tv8 ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor.

İşte Benim Stilim All Star 65. Bölüm Kıyafetleri
1 - Emel Özkızıltaş Ne Giydi ?
Puanları
Aprike taşlı dantel ve tüllü bluzun altına deri mini etek file çorap ve bordo stiletto ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 6 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 17
2 - Ayşenur Balcı Ne Giydi ?
Puanları
Beyaz altı tül arkası uzun önü kısa üstü işleme elbisenin altına beyaz çizmeler ve beyaz çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 4 İvana Sert: 3 Kemal Doğulu: 4
Toplam Puan: 11
3 - Çiğdem Çelik Ne Giydi ?
Puanları
Sarı uzun abiyenin atına siyah ayakkabı, siyah kürk ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 6 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 17

4 - Nihal Candan Ne Giydi ?
Puanları
Brokar desenli lacivert elbisenin altına lacivert çizmeler ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 7 İvana Sert: 5 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 17

5 - Aycan-Nurcan Şencan Ne Giydi ?
Puanları
Aycan siyah mini elbisenin üzerine püsküllü dantelli uzun ceket, şapka ve siyah çanta ve uzun çizme ile kombinini tamamladı. Nurcan siyah uzun yırtmaçlı elbisenin altına siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 7 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan:18
6 - Gülşah Yılmaz Ne Giydi ?
Puanları
Siyah datel ve tülden uzun siyah elbisenin altına siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 6 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan:


7 - Ayşegül Melisa Doğan Ne Giydi ?
Puanları
Siyah üzeri dantel işlemeli elbisenin altına siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 7 İvana Sert: 8 Kemal Doğulu: 7
Toplam Puan: 22

8 - Özden Cerrahoğlu Ne Giydi ? 
Puanları
Brokar kırmızı siyah desenli tulumun altına siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 6 İvana Sert: 4 Kemal Doğulu: 4
Toplam Puan: 14

9 - Ezgi Ünal Ne Giydi ?
Puanları
Mavi beyaz çiçekleri olan payetli mini elbisenin üzerine beyaz ceket, beyaz stiletto ve mavi çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: 5 İvana Sert: 5 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 15

10 - Sinem Umaş Ne Giydi ?
Puanları
Beyaz tulumun altına beyaz ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
Nur Yerlitaş: İvana Sert: Kemal Doğulu:
Toplam Puan:

11 - İlbige Uzun Ne Giydi ?
Puanları

Nur Yerlitaş: İvana Sert: Kemal Doğulu:
Toplam Puan:


İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri


İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri


işte benim stilim all star,65.bölüm,13 kasım cuma,giyilen kıyafetler,elbiseleri,ne giydi,kaç puan aldı,günün en kötü ismi,eleme potasına kim girdi,ibs 65.bölüm,işte benim stilim 65. bölüm 13 kasım cuma
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star 65. Bölüm Kıyafetleri 13 Kasım Cuma Reviewed by Sözlerine Bak on 12:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.