İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 13 Kasım Cuma

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 13 Kasım Cuma 
Tv8 ekranlarının moda yarışması olan İşte Benim Stilim All Star 13 Kasım Cuma Gala gecesi ile ekranlarda olacak ve bir kişi elenerek veda edecek. İşte Benim Stilim kim elendi diye merak eden okurlarımız için bu haberi hazırladık. Bu hafta yarışmadan kim elenecek büyük merak konusu olurken gala gecesi bu akşam 23:15'te Tv8 ekranlarında olacak.

Sayıları azalan ama yeni yarışmacılarında eklendiği yarışmada büyük rekabet devam ediyor. Birbirinden güzel yarışmacılar Türkiye'nin en stil kadını olma konusunda kıyasıya yarışıyorlar. Podyumda birbirinden iddialı isimleri gördüğümüz yarışmada kim birinci olacak ondan daha önce ise bu akşam İşte Benim Stilim kim elenecek gündem konusu olmaya devam ediyor. Eleme potasında ki isimlerden hangisi gala gecesinde yarışmadan ayrılacak hep birlikte göreceğiz.

Tartışmaların ve göz yaşlarının eksik olmadığı yarışmada bu akşam bir isim elenerek veda edecek. Eleme gecelerinde ki kıyasıya rekabetten kim galip çıkacak. Bu gecenin konsepti maskeli balo olacak ve yarışmacılar buna uygun şekilde podyuma çıkacak. Geçtiğimiz hafta elenen isim bildiğiniz üzere Zeynep Öztürk olmuştu. Yakın arkadaşları güzel yarışmacının gitmesine çok üzülmüşlerdi. Bu hafta elenen isim bu akşam belli olacak.

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 13 Kasım Cuma 

İLBİGE UZUN ELENDİ 

İlk sezonundan bu yana her bölümü ilgi ile izlenen yarışmada daha önce yarışmış olanlar ve sezon birincileri yer alıyor. Bu sezon All Star olarak yayınlanan yarışmanın doğal olarak yarışmacıları da bir o kadar iddialı ve zorlu. Aralarında daha önceki sezonlarda birinci olmuş olanlarda yer alıyor hangileri daha başarılı olacak ve All Star sezonunun birincisi kim olacak finalde göreceğiz. Son olarak birinci olanlar ise Aycan - Nurcan Şencan ve Emel Özkızıltaş olmuştu. 

- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 13 Kasım Cuma Reviewed by Sözlerine Bak on 17:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.