O Aşk Benim Dizisi Oyuncuları ve Konusu

- Reklamlar -


O AŞK BENİM DİZİSİ 
Son günlerde ekranlarda tanıtımlarını gördüğümüz diziler yakında birer birer yayın hayatına başlayarak izleyicinin beğenisine sunulacak. Fox Tv ekranlarında ise başlayacak olan yeni dizilerden bir tanesi de O Aşk Benim dizisi olacak izlenme oranları ise ilerleyen günlerde seyirciden gelen tepkiler ile belli olacak.

Bu yaz başlayan dizilerden hangisi tutulacak ve ekranda kalıcı olacak akıllara takılan sorulardan oluyor. Her kanalda birden fazla dizi başlaması yapımcıların işini zora sokuyor. O Aşk Benim dizisinin yapımcılığını Pastel Film üstleniyor.

İlk başta dizinin adı Ömrüm Sessiz Bir Çığlık olarak belirtilmişti. Oyuncu kadrosunda da bir değişiklik yapıldı Tolga Sarıtaş ve Leyla Feray yerine Gökhan Keser ve Rüveyda Öksüz getirildi ve dizinin adı da O Aşk Benim olarak değiştirildi. Yapımcılar neden böyle bir değişikliğe gitti oyuncu kadrosundan Tolga Sarıtaş ve Leyla Feray neden çıkarıldı şu an için bir bilgi yok.

Pastel Film'in yapımcılığını üstlendiği O Aşk Benim dizisinin yönetmenliğini yapacak olan isim ise Kudret Sabancı olacak. O Aşk Benim dizisinin baş rollerinde ise Gökhan Keser ve Rüveyda Öksüz olacak. Bu yazın iddialı dizileri arasında olan dizinin iddialı bir giriş yapması bekleniyor. Fox Tv ekranlarında yakında başlıyor.

O AŞK BENİM DİZİSİ KONUSU
Ejder yakışıklı ve Bursa'nın zengin ailelerinden birinin oğludur. Çok iyi yerlerde eğitimini tamamlar ve vatani görevini yapmak üzere askere gider. Döndüğünde ise aile şirketlerinin başına geçerek iş hayatına atılır.

Daha sonra iş için İstanbul'a gelen Ejder burada piyanist olan Nağme ile karşılaşır ve ilk görüşte ona aşık olur. Bu aşk zamanla yerini evliliğe bırakır. Nağme ve Ejder kimseye haber vermeden gizlice evlenirler. Ejder daha sonra Nağme'yi Bursa ailesinin yaşadığı çiftliğe götürür.

Burada Nağme gördüğü gerçekler sonrasında Ejder'in ailesi ile arası açılır. Bir çok olaydan sonra Nağme'nin evliliğine inancı kalmaz sevgisi git gide azalır mı bilinmez ama hiç bir zaman boşanmayı düşünmez ve pes etmez. Ejder ile Nağme'nin bu hayatlarını konu alan dizi yakında Fox Tv'de başlıyor.

O AŞK BENİM DİZİSİ OYUNCULARI
Fox Tv ekranlarının bu yaz başlayacak olan dizilerinden bir tanesi olan O Aşk Benim dizisi daha önce Ömrüm Sessiz Bir Çığlık adı ile yayınlanacağı bildirilmişti fakat daha sonra dizinin ismi O Aşk Benim olarak değiştirildi. Gökhan Keser ve Rüveyda Öksüz baş rollerinde olacağı dizinin diğer oyuncuları ise şöyle;

Gökhan Keser
Rüveyda Öksüz
Fırat Danış
Güven Hokka
Özlem Başkaya
Seda Akman
Ruhi Sarı

2015 YENİ BAŞLAYACAK DİZİLER - YAZ SEZONU DİZİLERİ

Sen Benimsin Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Tatlı Küçük Yalancılar Dizisi Oyuncuları ve Konusu

İnadına Aşk Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Aşk Zamanı Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Güneşin Kızları Dizisi Konusu ve Oyuncuları

Ömrüm Sessiz Bir Çığlık Dizi Oyuncuları ve Konusu

Çilek Kokusu Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Adı Mutluluk Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Kiralık Aşk Dizisi Konusu ve Oyuncuları

Yaz'ın Öyküsü Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Fabrika Kızı Dizisi Oyuncuları ve Konusu

O Aşk Benim Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Dizisi Konusu ve Oyuncuları

Kırgın Çiçekler Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Tutar Mı Tutar Dizisi Konusu ve Oyuncuları




dizi,o aşk benim,fox o aşk benim,o aşk benim dizisi oyuncuları,o aşk benim dizisi konusu,o aşk benim dizisi nerede çekiliyor,fox yaz dizileri,gökhan keser yeni dizisi o aşk benim,rüveyda öksüz yeni dizisi o aşk benim,fox o aşk benim dizisi,yeni başlayacak olan diziler,hangi dizi hangi kanalda
- Reklamlar -
O Aşk Benim Dizisi Oyuncuları ve Konusu Reviewed by Sözlerine Bak on 00:49 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.