İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri 12 Kasım

- Reklamlar -

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri 12 Kasım
Tv8 ekranlarında heyecanla izlenen İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm 12 Kasım Perşembe günü ekranlarda olacak. Seyircinin aklına takılan ise kim ne giydi ve hangi yarışmacı kaç puan aldı gibi sorular oldu. Perşembe günü günün en kötüsü kim olacak ve üzgün surat alarak eleme potasına girecek tüm detaylar haberimizde olacak. İlk sezondan bu yana heyecanla izlenen ekranların en uzun soluklu moda yarışması İşte Benim Stilim büyük ilgi ile izlenmeye devam ediyor.

Her sezonda olduğu gibi bu sezonda da tartışmalar kavgalar ve gözyaşları eksik olmuyor. Cumartesi günleri ise gala gecesi ile bir isim yarışmaya veda ediyor. Gala geceleri ise gösterişli konseptler ile daha da ilgi çekici hale geliyor. Biz sizlere her zaman olduğu gibi bu haberimizde İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm 12 Kasım Perşembe günü neler yaşanıyor kim kaç puan alıyor ve ne giyiyor onlardan bahsederek bilgiler vereceğiz.

Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Eren gibi usta isimlerin jüri koltuğunda oturduğu yarışmayı Öykü Serter muhteşem sunumu ile sizlere sunuyor. Her eleme gecesinde bir yarışmacının elenmesi üzerine gerginleşen ortama yeni gelen Sinem ve İlbige ortama alışma aşamasındalar. Tartışmaların ve çoğu zaman gözyaşlarının eksik olmadığı yarışmada olaylar durmak bilmiyor. Hem kavgaları ile hemde podyumda ki kıyafetleri ile gündeme gelen yarışmanın takipçileri oldukça fazla her geçen gün artan izleyici kitlesi ile Tv8 ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor.

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Eleme Potasına Kalan İsim Kim Oldu
Özden Cerrahoğlu

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri
1 - Emel Özkızıltaş Ne Giydi ?
Puanları
Fuşya pantolonun üstüne siyah balıkçı yaka bluz, üzerine yeşil palto, yeşil stiletto ayakkabı ve gözlükle kombinini tamamladı.
İvana Sert: 6 Nur Yerlitaş: 6 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 17

2 - Ayşenur Balcı Ne Giydi ?
Puanları
Kazayağı desenli elbisenin üzerine yine aynı desen şapka, çanta, gözük ve siyah ayakkabı ile kombinini tamamlamış.
İvana Sert: 10 Nur Yerlitaş: 9 Kemal Doğulu: 8
Toplam Puan: 27

3 - Çiğdem Çelik Ne Giydi ?
Puanları
Siyah A kesim volanlı eteğin üzerine siyah ceket, bordo ceket ve çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 8 Nur Yerlitaş: 8 Kemal Doğulu: 7
Toplam Puan: 23


4 - Nihal Candan Ne Giydi ?
Puanları
Siyah şalvar pantolon üzerin krem balıkçı yaka kazak, üzerine kırmızı ceket, siyah çanta şapka, ve leopar stiletto ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 6 Nur Yerlitaş: 7 Kemal Doğulu: 7
Toplam Puan: 20

5 - Aycan-Nurcan Şencan Ne Giydi ? Puanları
Aycan, siyah bluz altına ünü kısa arkası uzun etek dantelli çorap siyah çanta ve ayakkabı ile kombini tamamladı. Nurcan siyah kısa elbise deri ceket, bordo çorap siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 7 Nur Yerlitaş: 7 Kemal Doğulu: 6
Toplam Puan: 20

6 - Gülşah Yılmaz Ne Giydi ?
Puanları
Altın sarısı mini elbisenin üzerine aynı boy ceket, sarı çanta, siyah rugan çizmeler ve gözlük ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 9 Nur Yerlitaş: 9 Kemal Doğulu: 8
Toplam Puan: 26

7 - Ayşegül Melisa Doğan Ne Giydi ?
Puanları
Siyah deri pantolon üzerine beyaz tişört deri ceket, buti ve siyah çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 7 Nur Yerlitaş: 6 Kemal Doğulu: 4
Toplam Puan: 17


8 - Özden Cerrahoğlu Ne Giydi ?
Puanları
Siyah beyaz kareli üzün elbisenin altına siyah ayakkabı ve çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 5 Nur Yerlitaş: 5 Kemal Doğulu: 4
Toplam Puan: 14

9 - Ezgi Ünal Ne Giydi ?
Puanları
Siyah lazer kesim desenleri olan tek kol mini elbise, siyah çizme ve çanta ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 8 Nur Yerlitaş: 8 Kemal Doğulu: 7
Toplam Puan: 23

10 - Sinem Umaş Ne Giydi ?
Puanları
Sarı siyah desenli kalem eteğin üzerine siyah balıkçı yaka bluz onun üzerine siyah palto, siyah ayakkabı, çanta ve siyah bone ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 5 Nur Yerlitaş:5 Kemal Doğulu: 5
Toplam Puan: 15

11 - İlbige Uzun Ne Giydi ?
Puanları
Bordo balıkçı yaka kazak, bordo çorap, deri şort, siyah bot çanta ve mont ile kombinini tamamladı.
İvana Sert: 6 Nur Yerlitaş: 6 Kemal Doğulu: 6
Toplam Puan:18


İŞTE BENİM STİLİM KIYAFETLERİ

İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 62. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 61. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 60. Bölüm Kıyafetleri

İşte Benim Stilim All Star 59. Bölüm Kıyafetleri


İşte Benim Stilim All Star 58. Bölüm Kıyafetleri

işte benim stilim al star,64.bölüm, 12 kasım perşembe, kıyafetleri,kim ne giydi,elbiseler,kaç puan aldı,günün en kötüsü kim oldu,üzgün suratı kim aldı,eleme potasına kimler girdi
- Reklamlar -
İşte Benim Stilim All Star 64. Bölüm Kıyafetleri 12 Kasım Reviewed by Sözlerine Bak on 13:01 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Haber Blogu © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.